شناسهٔ خبر: 34743904 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تقدیر جانشین نیروی دریایی روسیه از مهمان نوازی ایرانی‌ها در مسابقات غواصی کیش

جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه در آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات نظامی بین المللی غواصی عمق 2019 در کیش از مهمان نوازی ایران تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری فارس، آدمیرال ویدکو، جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه در آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات نظامی بین المللی غواصی عمق 2019 در کیش گفت: در این مسابقات غواصانی از کشورهای مختلف به عنوان انسان هایی قدرتمند به رقابت با هم پرداختند. آن ها در شرایط سخت مهارت علمی و تخصص خود را به نمایش گذاشتند و می توان گفت این  مسابقات در یک فضای سالم رقابتی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات غواصی عمق نشان داد، غواصی حرفه مردان شجاع و قوی است و غواصان هر لحظه آمادگی کمک رسانی و نجات دادن انسان های دیگر را دارند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه گفت: می خواهم از کشور ایران به عنوان میزبانی خوب تشکر کنم. نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر مهمان نوازی ایرانی ها را به خوبی نشان داد.

آدمیرال ویدکو ادامه داد: به طور ویژه از امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و امیر دریادار دوم پرویز سلیمی پناه، دبیر مسابقات نظامی غواصی عمق و همچنین ناخدا دوم حامد حق پرست، رئیس کمیته داوران  به خاطر داوری درست و عادلانه تشکر می کنم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه گفت: تعداد کشورهای شرکت کننده در مسابقات هر سال افزایش می یابد که شرکت کشور چین در این مسابقات، این امر را تایید می کند. مطمئن هستم در آینده تعداد کشورهای شرکت کننده و برگزار کننده در مسابقات نظامی بین الملی افزایش خواهد یافت.

او ابراز امیدواری کرد که این مسابقات ضامن صلح و دوستی در جهان شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما