شناسهٔ خبر: 34742858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

حجت‌الاسلام شوزب شیری:

احیای بیش از سه هزار پروژه موقوفات برای کمک به رونق اقتصادی در دستور کار است

مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف احیای موقوفات و بهره‌مندی از درآمد آن‌ها برای رونق واحدهای تولیدی اقتصادی و شرکت‌های دانش بنیان را از رویکردهای امسال سازمان اوقاف و امور خیریه دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین شوزب شیری، مدیر کل بازرسی و مدیریت عملکرد سازمان اوقاف و امورخیریه کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف سمنان گفت: اجرای امینانه نیات خیران و احیای بیش از سه هزار پروژه موقوفات برای کمک به رونق اقتصادی در دستور کار است .

حجت‌الاسلام والمسلمین شوزب شیری هم‌چنین افزایش رسیدگی به امور بارگاه مطهر امامزادگان، اماکن مذهبی و بقاع متبرکه، افزایش بهره‌وری موقوفات و افزایش فعالیت‌های قرآنی را از رویکردهای امسال سازمان اوقاف و امور خیریه برشمرد.

مدیر کل بازرسی و مدیریت عملکرد سازمان اوقاف تصریح کرد: در اجرای طرح تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن این سازمان تاکنون حفظ قرآن با تلاش ۲ میلیون نفر محقق شده است.

در این مراسم که با حضور مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد، با قدردانی از زحمات هفت ساله حجت‌الاسلام واحدی مدیر کل قبلی، حجت‌الاسلام تدینی به‌عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان سمنان معرفی شد.

انتهای پیام/4127/

نظر شما