شناسهٔ خبر: 34742002 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پاکسازی فساد از داخل قوه قضاییه در حال انجام است

سنندج - ایرنا - رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به مطالبات رهبر معظم انقلاب از رئیس این قوه اشاره کرد و گفت: اکنون طبق فرمایش ایشان پاکسازی از درون قوه قضاییه در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی عبداللهی عصر چهارشنبه در دومین نشست شورای اداری سقز اظهار داشت: مدیریت قوه اکنون این عملیات را از درون دستگاه قضایی آغاز کرده و در پاکسازی بیرونی هم هیچ وقت توقفی در کار نخواهد بود.

وی افزود: در نتیجه تدبیر، مهربانی و اقتدار نظام، مردم ما امیدوار باشند که قدرتی مطلق و حاکمیتی به نام نظام جمهوری اسلامی وجود دارد که نسبت به مراجعات در معرض ظلم قرار گرفتن آنها پاسخگو باشد.

وی مبارزه جدی با مفاسد، توجه به سالم سازی درون دستگاه قضا در جایگاه خود، پشتیبانی پر قدرت از سایر قوا و پشتیبانی اجتماعی را از نکته‌های مهم سند تحول دستگاه قضا دانست و گفت:‌ برای استقرار و ثبات در نظام مقدس جمهوری اسلامی این نکات مهم و حائز اهمیت هستند.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه اظهار داشت: کردستان یکی از امن ترین استان‌های کشور است و این به برکت خون‌های پاک شهیدان این دیار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به وجود آمده است.

او گفت: یکی از اهداف سفر به کردستان و سقز شنیدن درد دل‌های مردم به صورت چهره به چهره و مشکلات مراجعان به دستگاه قضا و آسیب‌های اجتماعی است.

وی به مشکلات زندانی‌ها و کمبود مرخصی آنان اشاره کرد و افزود: بحث اشتغال و اختصاص تسهیلات زندانی که در محیط بسته‌ای قرار می‌گیرد پیگیری و تا حد امکان به واسطه اشتغالی که برایشان فراهم می‌شود به کانون گرم خانواده ملحق می‌شوند.

حجت الاسلام عبداللهی پس از ورود به سقز در مزار شهدا با ۶۰۸ شهید این شهرستان تجدید میثاق کرد و در ادامه به دیدار امام جمعه سقز رفت.

شرکت در نشست شورای اداری با حضور فرماندار ویژه سقز، امام جمعه، و اعضای شورای اداری این شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه بود.

۷۳۴۵ / ۳۰۳۴ 

نظر شما