شناسهٔ خبر: 34741987 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

اخبار ضد و نقیض از استعفای مدیرعامل پرسپولیس و موافقت وزیر ورزش

امروز شایعه شده باشگاه پرسپولیس به زودی در سطح مدیریت خود دچار تغییرات خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، مدت‌ها است که شنیده می‌شود قرار است در سطح مدیریت باشگاه پرسپولیس و به خصوص پست مدیرعامل تغییراتی ایجاد شود. 

در همین راستا شایعه شده شب گذشته جلسه‌ای برگزار شده که خروجی آن، جدایی ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس و حضور علی رغبتی در این پست است. 

گفته شده که قرار است عرب همچنان در هیئت مدیره پرسپولیس باقی بماند، اما علی رغبتی به عنوان مدیرعامل امور باشگاه را به دست بگیرد. 

این در شرایطی است که روزهای زیادی است از علی رغبتی به عنوان مدیرعامل بعدی پرسپولیس یاد می‌شود. باید دید در نهایت آیا این جابه‌جایی صورت می‌گیرد و وزارت ورزش و جوانان مدیرعامل پرسپولیس را تغییر می‌دهد یا خیر؟

البته این همه همه در حد شایعه است و هنوز هیچ مقام رسمی آن را تایید یا تکذیب نکرده است.

موافقت وزیر ورزش با استعفای ایرج عرب

شنیده ها حاکیست، وزیر ورزش با استعفای ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس موافقت کرده است.

عرب هنوز از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا نداده است/ پروژه تغییرات کلید خورد؟

به گزارش فارس، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که ماه‌ها زیر انتقادات رسانه‌ها و هواداران قرار داشت بعد از جدایی برانکو از این باشگاه بیشتر از هر زمان دیگری مورد انتقاد قرار گرفت به طوری که بسیاری از هواداران این تیم در فضای مجازی و حتی با تجمع جلوی ساختمان باشگاه پرسپولیس خواستار استعفای او بودند.

در روزهایی که تیم پرسپولیس با مربی جدیدش آماده حضور در لیگ برتر نوزدهم می‌شود صحبت از تغییر و تحولات بزرگ مدیریتی در این باشگاه به گوش می‌رسد که البته وزارت ورزش و جوانان و مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکنون هیچ واکنش رسمی و یا حتی غیر رسمی به این مسائل نداشته‌اند. حالا در جدیدترین شایعات مطرح شده صحبت از استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس و پذیرش آن توسط وزیر ورزش و جوانان است. این در حالی است که پیش از این عرب و پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی استعفای شفاهی خود را به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش داده بود که البته این استعفای شفاهی پذیرفته نشد.

در واکنش به شایعه استعفای عرب که از عصر امروز در فضای مجازی دست به دست می‌شود تاکنون هیچ مقام رسمی نسبت به آن واکنش نشان نداده اما مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص اعلام کرده که فعلاً هیچ استعفای از سمت خود نداده و مسائل مطرح شده در فضای مجازی گمانه‌زنی است.

در روزهایی که صحبت از جانشینی علی رغبتی، رضا درویش و مهدی محمدنبی به جای عرب به گوش می‌رسد او که سکوت اختیار کرده به احتمال فراوان تا چند روز آینده واکنش‌هایی نسبت به این موضوع خواهد داشت. هرچند که با همه این اتفاقات به نظر می‌رسد تغییر و تحول در مدیریت پرسپولیس حتمی است و باید منتظر زمان رخ دادن آن ماند.

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره وجود مشکلات در هیئت‌مدیره و برگزاری جشن قهرمانی

در این اطلاعیه آمده است؛ با توجه به انتشار اخبار ضد و نقیض و پاره‌ای شایعات درباره جشن قهرمانی پرسپولیس به اطلاع رسانه‌های محترم و هواداران عزیز می‌رساند؛ اخبار مربوط به برگزاری جشن و لغو این مراسم و دلایل آن، در حالی نشر یافته است که باشگاه پرسپولیس به هیچ‌وجه تصمیم قطعی برای تاریخ برگزاری این مراسم نگرفته بود که آن را اعلام  و سپس کنسل کرده باشد. هر آنچه درباره تاریخ برگزاری جشن سه‌گانه قهرمانی پرسپولیس (لیگ برتر، جام حذفی و سوپر جام) ، مطرح شد گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای بوده است. ضمن آن که مرتبط ساختن عدم برگزاری جشنی که اصلا اعلام نشده بود با موضوعی چون مسائل مدیریتی عجیب به نظر می‌رسد.

باشگاه پرسپولیس با تدابیر هیئت‌مدیره که با قدرت و انسجام امور مختلف را دنبال می‌کند تلاش کرده است تیمی قدرتمند را برای شروع این فصل تدارک ببیند و در پشتیبانی از آن تا حصول نتیجه قطعی که همان تکرار قهرمانی خواهد بود مصمم است.

باشگاه پرسپولیس به طور قطع، جشنی در خور شان ، نام و بزرگی پرسپولیس برپا خواهد کرد ولی تاریخ این مراسم پس از قطعی شدن برنامه‌ها و انتخاب یک زمان مناسب به اطلاع عموم خواهد رسید. همچنین مسائلی از این دست با وجود اهمیتی که دارند نباید تمرکز اصلی باشگاه و تیم از وظیفه اصلی یعنی حضور در رقابت‌ها را تحت‌الشعاع قرار بدهند.

تیم فوتبال پرسپولیس روزهای خوبی را با کادر فنی و بازیکنان پشت سر می‌گذارد و با حمایت هواداران و پشتیبانی باشگاه از این تیم، روزهای خوب‌تری هم در راه خواهد بود. در مقابل، طبیعی است، اقداماتی علیه این روند را شاهد باشیم که گاهی با حاشیه‌سازی‌ها منجر شود تا آرامش پرسپولیس و هوادارانش را نشانه بگیرد.

بر این اساس از رسانه‌های محترم و به طور خاص از هواداران پر شور پرسپولیس تقاضا می‌شود به شایعات و اخبار غیر رسمی در این ارتباط  و موارد دیگری چون مشکلات در هیئت‌مدیره توجه نداشته باشند.

اعضای هیئت‌مدیره به طور جدی برای حل و فصل مشکلات باشگاه و تیم و همچنین حرکت رو به رشد آن در تلاش هستند و جلسات مختلفی هم بدون توجه به شایعاتی که وجود دارد برقرار می‌شود. این شایعات خللی در انجام وظایف ایجاد نخواهد کرد. ضمن آن که می‌دانیم اقدام‌های صورت گرفته در ارتباط با شکل‌گیری تیمی قدرتمند که پرسپولیس را مدعی اصلی قهرمانی می‌سازد نگرانی‌هایی را نزد برخی به وجود آورده است.

برچسب‌ها:

نظر شما