شناسهٔ خبر: 34741628 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

استاندار مرکزی:

مشکل تأمین برق واحد‌های صنعتی نوبران برطرف خواهد شد

استاندار مركزی گفت: با انتقال برق از خطوط برق منطقه به شهرک‌های صنعتی نوبران و غرق‌آباد نیاز واحد‌های صنعتی و تولیدی بخش نوبران برطرف خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا از استانداری مرکزی، سید علی آقازاده در نشست ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان که در بخش نوبران ساوه برگزار شد، اظهار کرد: تولید‌كنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و ستاد اقتصاد مقاومتی مكانی برای بررسی مشكلات و موانع تولید است.

وی در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در بخش نوبران گفت: با انتقال برق از خطوط برق منطقه به شهرک‌های صنعتی نوبران و غرق‌آباد نیاز واحد‌های صنعتی و تولیدی بخش نوبران برطرف خواهد شد و تلاش می‌کنیم نگرانی‌ها برای تأمین برق صنعت بخش نوبران برطرف شود.
استاندار مرکزی افزود: هیچ اعتباری در سال‌جاری برای تکمیل دوبانده کردن جاده ساوه به غرق‌آباد وجود ندارد، اما تکمیل محور غرق‌آباد به نوبران با تخصیص اعتبارات لازم در دستور کار قرار دارد.

آقازاده گفت: برای تأمین مسکن مورد نیاز نیز تلاش خواهیم کرد تا با واگذاری زمین مورد نیاز به تناسب متقاضی نسبت به تولید مسکن ارزان قیمت اقدام شود.

وی درباره مشکل تلفن شهری و روستایی اظهار کرد: در سفر وزیر ارتباطات تصمیم‌گیری خوبی شد و درباره مشکل ارتباطات تلفنی (ثابت و سیار) و اینترنتی با حضور وزیر دستورات خوبی گرفتیم.

استاندار مرکزی: تلاش خواهیم کرد مشکلات ارتباطی اینترنتی و راه‌های مواصلاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و مورد پیگیری قرار گیرد.

آقازاده یادآور شد: تولید‌کنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و ستاد اقتصاد مقاومتی مکانی برای بررسی مشکلات و موانع تولید است، به همین منظور جلسات ستاد در روستاها و بخش‌ها و شهرستان‌ها تشکیل می شود.

انتهای پیام/4117/

نظر شما