شناسهٔ خبر: 34741246 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

باید برای گسترش فرهنگ جهادی تلاش کنیم/ جوانان امروز توانایی حماسه آفرینی در عرصه سازندگی را دارند

سردار نقدی گفت: امروز همان حماسه‌هایی که در دفاع مقدس توسط جوانان آفریده شد، امکان تحقق آن در عرصه سازندگی هم وجود دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه عصر امروز در جمع اجتماع گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد با اشاره فداکاری های جوانان امروز، اظهار کرد: این فداکاری‌ها حد و مرزی ندارد و به شکل گسترده‌ای در میان این نسل گسترش یافته است.

وی ادامه داد: الگوی فاطمی بسیج کنندگی در جامعه ایجاد می‌کند. ما امروز برای گسترش فرهنگ جهادی یعنی همان چیزی که مقام معظم رهبری خواسته‌‎اند هیچ مشکلی نداریم؛ اما مشکل عدم وجود ساز و کار‌هایی است که بتواند از این توان جهادی جوانان بهره برداری کند.

سردار نقدی جوانان امروز را دارای قدرت حماسه آفرینی دانست و اظهار کرد: امروز همان حماسه‌هایی که در دفاع مقدس توسط جوانان آفریده شد، امکان انجام آن در عرصه سازندگی هم وجود دارد؛ اما استفاده ار این توان در صورتی امکان پذیر خواهد بود که از الگوی کارفرما و ناظر خارج شویم تا دستگاه‌های اجرایی بتوانند زبان جهادی‌ها را متوجه شوند.

وی افزود: هر گاه از این نیرو‌های جهادی استفاده شد، اتفاق‌های بزرگی روی داده است پس باید زبان جهادی را در دیوان سالاری موجود ترویج کنیم به عبارت دیگر اگر الگوی مشارکت عمومی مردم را در حل مسایل بیاوریم می‌توانیم موفقیت‌های بسیاری را کسب کنیم.

معاون هماهنگ کننده کل سپاه در پایان بر لزوم ایجاد یک جهش جهادی بزرگ تاکید و افزود: باید ستادی در بسیج به منظور تبدیل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با فعالیت‌های جهادی به برنامه تشکیل یابد؛ زیرا همه چیز برای یک جهش جهادی بزرگ آماده است. خدمات ارزنده‌ای بزودی به ملت ارائه می‌شود تا بتوانیم جامعه را به سوی جامعه‌ای الگو معرفی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما