شناسهٔ خبر: 34740539 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برای ارسال اثر در دو بخش شعر و نوحه؛

فراخوان همايش ملي شعر اربعين «موکب کلمات»

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- همایش ملی شعر اربعین «موکب کلمات» به همت بنیاد کرامت امام رضا علیه السلام و مجمع شاعران اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بنیاد کرامت، این همایش در دو بخش برگزار می‌شود که بخش اصلی به شعر فارسی در توصیف اربعین و موضوعات مربوط به آن و بخش ویژه به نوحه، سرود و تصنیف با موضوع اربعین اختصاص دارد.
علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا 10 شهریور 1398 مطابق با یکم محرم الحرام 1441 از سه طریق: سایت مجمع شاعران اهل بیت علیهم السلام www.eradat.ir؛ پست الکترونیکی sherearbaeen@gmail.com؛ پیام رسان‌های تلگرام، واتس آپ، سروش و بله به شماره 09373645565 به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
** در بخش اصلی به 3 نفر از برگزیدگان همایش، هر کدام 50 میلیون ریال و به 5 نفر تقدیری هر کدام 20 میلیون ریال و نیز در بخش ویژه به یک نفر برگزیده 50 میلیون ریال و به 3 نفر تقدیری هرکدام 20 میلیون ریال جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

تذکرات:
1- در بخش ویژه، ارسال فایل صوتی نوحه یا تصنیف به همراه متن الزامی است
2- آثاری که به مرحله دوم داوری راه پیدا کنند در قالب یک مجموعه منتشر خواهند شد.
3- آثار باید در قالب فایل word با فونت B Nazanin و سایز 14 ارسال شوند.
4- ثبت مشخصات کامل صاحب اثر اعم از نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس و تاریخ تولد در ذیل هر اثر الزامیست.
5- حضور برگزیدگان و نفرات تقدیری در اختتامیه الزامیست.
6- تمامی آثار به صورت کد بندی شده و بدون نام در اختیار داوران قرار خواهد گرفت.
نشانی دبیرخانه: میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، خیابان سمیه، پلاک 241، ساختمان مجامع، واحد منفی یک مجمع شاعران اهل بیت علیهم السلام و شماره تماس 88923556 - 88383365 است.

نظر شما