شناسهٔ خبر: 34737371 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شرکت اروپایی بلاک‌چین بیتفری واحد هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌کند

مدیر اجرایی و مؤسس بیتفری گفت لزوم تجزیه و تحلیل و استخراج ارزش از میان حجم عظیمی از اطلاعات باعث شد شرکت به‌سمت هوش مصنوعی برود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت بلاک‌چین اروپایی گروه بیتفری که به‌تازگی یک میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده است، بخش هوش مصنوعی خود را راه‌اندازی کرد.

بخش هوش مصنوعی به‌همراه خدمات فعلی بلاک‌چین بیتفری عمل می‌کند و بخشی از این شرکت است. بیتفری  یکی از معدود شرکت‌های بلاک‌چین در سراسر دنیا است که حداقل یک میلیارد دلار ارزش دارد. سایر شرکت‌ها عبارتند از کوین‌بیس در آمریکا و شرکت بیتمین چین که بزرگترین شرکت استخراج ارز مجازی در جهان است.

والری واویلو، مدیر اجرایی و مؤسس بیتفری گفت لزوم تجزیه و تحلیل و استخراج ارزش از میان حجم عظیمی از اطلاعات باعث شد شرکت به‌سمت هوش مصنوعی برود. این بخش از علم کامپیوتر بر ایجاد ماشین‌های هوشمندی تأکید می‌کند که مانند انسان رفتار و عمل می‌کنند.

بلاک‌چین یک لیست دیجیتال از معاملات و زیربنای ارز مجازی بیت‌کوین است. این تکنولوژی در بخش‌های عمومی و خصوصی ایجاد شده و به‌خاطر توانایی‌اش برای ثبت دائم و ردیابی سرمایه‌ها یا معاملات در تمام صنایع، مورد توجه جهانی قرار گرفته است.

هوش مصنوعی یکی از بخش‌های تکنولوژی است که تا امروز سرمایه‌های بزرگی را جذب کرده است. در سه‌ماهه دوم 2019، 7.4 میلیارد دلار در استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی سرمایه گذاری شد که یک رکورد است. اکثر این سرمایه‌ها به شرکت‌های مربوط به حمل‌ونقل و درمان راه یافتند.

 واویلو گفت گروه هوش مصنوعی بیتفری هنوز در مرحله تحقیقات است و اطلاعات بیشتری در مورد محصولات هوش مصنوعی این شرکت ارائه خواهد شد.

 انتهای پیام/45+

نظر شما