شناسهٔ خبر: 34737100 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

پیروزی سخت مس سونگون مقابل حریف لبنانی

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - تیم فوتسال مس سونگون ایران با پیروزی مقابل نماینده لبنان به مرحله نیمه‌ نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا صعود کرد.
 

 به گزارش بانک ورزش، تیم فوتسال مس سونگون ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ساعت 11:30 امروز (چهارشنبه) به مصاف تیم بانک بیروت لبنان رفت که این دیدار با پیروزی 3 بر 2 نماینده کشورمان به پایان رسید.

براساس این گزارش، در نیمه نخست این دیدار ابتدا مهدی جاوید نماینده کشورمان را پیش انداخت، اما در ادامه بازیکنان بانک بیروت دو بار موفق شدند دروازه علیرضا صمیمی را باز کنند.

بازی به دقایق پایانی خود نزدیک می‌شد که تیم مس با نتیجه 2 بر یک از حریف خود عقب بود، اما در فاصله دو دقیقه مانده به پایان بازی، مهدی جاوید با به ثمر رساندن گل دوم خود، کار را برای نماینده ایران به تساوی کشاند تا بازی به وقت‌های اضافه برود.

در وقت‌ اضافه این دیدار هم تیم مس سونگون به مانند وقت‌های معمول بازی تیم برتر زمین بود و توانست مزد برتری خود را هم با شوت فرهاد فخیم بگیرد و در نهایت این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود نماینده ایران به پایان رسید.

شاگردان اسماعیل تقی‌پور با پیروزی برابر بانک بیروت، در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف برنده تیم‌های پورت FC تایلند - AGMK ازبکستان بروند.

نظر شما