شناسهٔ خبر: 34736301 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فتحی قول داده خواسته‌های استراماچونی را برآورده کند؛ به این شرط، سرمربی استقلال ماندنی می‌شود

علیرضا نجاتی

به نظر می‌رسد که آندره آ استراماچونی در استقلال ماندنی می‌شود، البته به شرطی که فتحی به قول‌های خود عمل کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال چند روز پیش به دلیل عدم برآورده شدن تعهدات باشگاه استقلال در زمینه نقل و انتقالات، به فکر استعفا بود اما حالا شرایط تغییر کرده است.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، مطرح شدن خبر استعفای احتمالی آندره آ استراماچونی کافی بود تا هواداران استقلال اعتراض خود را نسبت به شرایط نشان دهند. اعتراضات هواداران استقلال موجب شد تا امیرحسین فتحی، مدیرعامل این تیم در گفتگو با رسانه‌های داخلی، ماندن استراماچونی را تایید کند. در ادامه جلسه‌ای میان فتحی و فدریکو پاستورلو، ایجنت استراماچونی برگزار شد تا خواسته‌های استراماچونی دوباره مطرح شود. استراماچونی به دلیل تحقق نیافتن اهداف نقل و انتقالاتی خود، به فکر استعفا بود. استقلال برای جذب درامه، پوچارلی، میلیچ و سیریل تریو توافق کرده بود اما در نهایت از خرید آن‌ها صرف نظر کرد. علاوه بر این موضوع، استعفای علی خطیر و آماده نشدن کمپ تمرینی، باعث ناراحتی هرچه بیشتر سرمربی استقلال شد.

با وجود قصد استراماچونی بر استعفا، امیرحسین فتحی قول داد تا خواسته‌های این سرمربی ایتالیایی را برآورده کند و حالا یک هفته مانده به شروع لیگ ایران، به نظر می‌رسد که استراماچونی در استقلال ماندنی می‌شود. او روی قول فتحی حساب کرده و حالا ماندن استراماچونی، منوط به عملی شدن قول باشگاه استقلال مبنی بر برآورده شدن خواسته‌های او است.

نظر شما