شناسهٔ خبر: 34736192 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دیدار سفیر ایران با مقام مسئول روس درباره مشکلات تعدادی از مسافران ایرانی در فرودگاه ونوکوا

در دیدار سفیر ایران با مدیرکل کنترل مرزی سرویس فدرال امنیت روسیه درباره مشکلات پیش آمده برای تعدادی از مسافران ایرانی در فرودگاه ونوکوا مسکو گفت‌وگو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو با «اشموتکین» مدیرکل کنترل مرزی سرویس فدرال امنیت روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این ملاقات درباره مهم ترین مسائل موجود در روابط دوجانبه از جمله مسائل فرودگاهی و مرزی و مشکلاتی که گاهی اوقات شهروندان ایرانی با آن مواجه می‌شوند، بحث و تبادل نظر شد.

سنایی در این دیدار برخی از مشکلات مسافران و گردشگران ایرانی در فرودگاه ونوکوای مسکو را مطرح کرد و طرفین توافق کردند 2 کشور برای حل و فصل این مسائل با یکدیگر همکاری کنند.
گفتنی است در هفته‌های اخیر برخی از مسافران ایرانی هنگام ورود به فرودگاه ونوکوای مسکو با تاخیر طولانی مواجه شدند که این وضعیت با پیگیری‌های انجام شده در روزهای اخیر بهتر شده است.
براساس این گزارش، مرزبانی روسیه علت اصلی این تاخیرهای طولانی را عبور غیر قانونی تعداد معدودی از مسافران از مرز روسیه به اروپا ذکر کرده‌اند.

به گزارش فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو اخیراً در اطلاعیه‌ای ضمن ارائه توصیه‌هایی به شهروندان ایرانی عازم روسیه، از آنها خواست از تردد به مناطق شمالی و جنوبی این کشور خودداری کنند.(جزییات بیشتر) 

انتهای پیام/  

نظر شما