شناسهٔ خبر: 34735444 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پوری‌حسینی از سازمان خصوصی سازی کنار گذاشته شد

با پذیرش استعفای پوری‌حسینی از سوی وزیر اقتصاد، داوود خانی سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت اقتصاد، فرهاد دژ‌پسند وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، داوود خانی را به عنوان سرپرست سازمان خصوصی سازی منصوب کرد.

داوود خانی عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی سازمان خصوصی سازی با حفظ سمت از سوی وزیر اقتصاد به عنوان سرپرست این سازمان منصوب شده است.

پیش از این، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی ریاست سازمان خصوصی سازی را عهده دار بود که استعفایش مورد موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی قرار گرفت.

به گزارش فارس، در دوره ریاست پوری حسینی بر سازمان خصوصی سازی، انتقادهای فراوانی درباره شیوه خصوصی سازی برخی شرکت ها توسط کارشناسان و رسانه‌ها مطرح شد.

در این زمینه سید جعفر سبحانی مشاور سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: آقای پوری حسینی حدد 18 روز قبل استعفا کرده بود و دو نوبت هم پیگیر بود، بالاخره امروز وزیر امور اقتصادی و دارایی با استعفای ایشان موافقت کرد.

سبحانی همچنین در مورد داود خانی گفت: آقای خانی عضو هیات عامل و معاون سازمان خصوصی سازی بود که به عنوان سرپرست سازمان خصوصی سازی انتخاب شد.

وی گفت: آقای خانی سابقه حدود 15 ساله در سازمان خصوصی سازی دارد، قبلا مدیر کل اصل 44 وزارت امور اقتصادی و دارایی بوده و از 6 سال قبل هم به عنوان معاون سازمان خصوصی سازی خدمت کرده است. 

سبحانی در مورد این که آیا آقای پوری حسینی سمت مشاوره گرفته، گفت: فعلا آقای پوری حسینی سمتی نگرفته است.

انتهای پیام/ب

نظر شما