شناسهٔ خبر: 34735048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار ایلام :

کالایی را تولید کنیم که ارزش ارائه داشته باشد

استاندار ایلام گفت: توجه به مشاغل خانگی در ایجاد اشتغالزایی حائز اهمیت است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، قاسم سلیمانی دشتکی در بازدید از نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی که با حضور ۱۰ استان کشور در ایلام برگزار شد بر حمایت از تولیدات صنایع دستی در استان تاکید کرد و گفت؛ بایست به سمت تولیداتی برویم که هم ارزش ارائه و هم بازار فروش داشته باشد.

وی در ادامه توجه به مشاغل خانگی را در ایجاد اشتغالزایی تاثیر گذار دانست و گفت: همواره تاکید داشته ام که بایست با نگاه مثبت مسائل حوره صنایع دستی و گردشگری پیگیری شود چراکه امروز توجه به این حوزه می تواند حل بسیاری از مشکلات حوزه اشتغال را در پی داشته باشد.

استاندار ایلام با بیان این مهم که امرور مشکل اصلی صنایع دستی بازاریابی است، اضافه کرد: مدیران بایست نسبت به ارائه تسهیلات و مشوق های لازم برای توانمندسازی فعالان این عرصه اقدام نمایند.

وی در ادامه از صنعت گردشگری بعنوان یک صنعت سرمایه زا و اشتغالزا یاد کرد و گفت: در راستای ایجاد مجتمع های گردشگری بایست مساعدت های لازم صورت گیرد زیرا جذب توریست، اشتغال زایی و افزایش سرمایه گذاری در این حوزه را به همراه خواهد داشت.

گفتنی است در این برنامه استاندار ایلام از غرفه های موجود در نمایشگاه که با حضور ۱۰ استان کشور و ۱۰ شهرستان استان برگزار شد بازدید بعمل آمد و در جریان خواسته ها و مشکلات آنها قرار گرفت.

نظر شما