شناسهٔ خبر: 34734008 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رزرو بلیط هواپیما خارجی با کارت شتاب در طاهاگشت

در دنیای امروز که سفر یکی از مهم ترین بخش های زندگی هر فرد می باشد، مقاصد خارجی بسیار پرطرفدار شده و سالانه میلیون ها نفر کشورهای خارجی را به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند.

صاحب‌خبر -

خرید بلیط هواپیما خارجی اولین گام و نقطه آغاز این سفر است؛ که در چند سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی و گسترش دنیای وب، شرایطی به وجود آمده است که هر کس می تواند به راحتی با دسترسی به اینترنت و در دست داشتن یک کارت بانکی، از وب سایت های معتبر اقدام به خرید بلیط نماید.  

بلیط هواپیما چیست؟

بلیط هواپیما سند یا مدرکی الکترونیکی  است که توسط شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی برای مسافر صادر می شود. این سند تاًیید می نماید که یک نفر با نامی مشخص حق استفاده از یک صندلی هواپیما را دارد.

 این بلیط به صورت کاغذی و الکترونیکی (در گوشی، تبلت و لپ تاپ) در اختیار مسافر قرار می گیرد، که معمولا ًتوصیه می شود که هر دو را به همراه داشته باشید.(یعنی بلیط را به صورت آنلاین از سایت آژانس ها خریداری و سپس از بلیط پرینت بگیرید)

صرف نظر از نوع کلاس پروازی و این که بلیط مربوط به کدام ایرلاین می باشد. تمام بلیط های هواپیما حاوی اطلاعات زیر می باشند.

1 نام مسافر
2 شرکت هواپیمایی صادر کننده بلیط
3 شماره بلیط که کد سه رقمی شرکت هواپیمایی در ابتدا آن قرار گرفته است.
4 نام شهر و کشور مقصد
5 زمان برخاست و نشست هواپیما
6 حقوق مسافر که تنها در بلیط هواپیما الکترونیکی قابل رویت می باشد.
7 قیمت خریداری شده بلیط هواپیما
 8 قوانین و مقررات درباره تغییر و پس دادن بلیط هواپیما
9 میزان بار مجاز در هواپیما و قسمت چمدان

راهنمای گام به گام خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی

برای خرید بلیط هواپیما خارجی به صورت آنلاین احتیاج به کمی دقت بیشتر و یک راهنمای کلی دارید، تا خریدی بی نقص داشته باشید. پروتکل خرید بلیط هواپیما 90% از سایت های فروش آنلاین به یک صورت می باشد؛ در اینجا به طور کامل راهنمای خرید آورده شده است.

 در ابتدا لازم است تا سایتی معتبر برای خرید بلیط پیدا کنید. سپس با ورود به سایت با سرچ باکسی مواجه می شوید که با وارد کردن شهر مبدا و مقصد، تاریخ سفر، انتخاب بلیط یک طرفه یا دو طرفه، تعداد مسافرین و نوع کلاس پروازی و فشردن گزینه جستجو، تمامی بلیط های موجود از تمامی ایرلاین های ارائه دهنده، متناسب با خواسته شما به همراه مجموع قیمت براساس تعداد مسافرین تعیین شده نمایش داده می شود. تا اینجا تنها 25% کار را انجام داده اید. در ادامه باید بلیط مورد نظر را انتخاب نمایید.

در لیستی که برایتان به نمایش در آمده است بلیط ها از کم قیمت ترین به صورت صعودی چیده شده اند. و در کنار صفحه فیلتر های قیمت، نوع ایرلاین، زمان پرواز رفت و برگشت، نوع بلیط ( چارتی، سیستمی)،تعداد توقف پرواز رفت و برگشت قرار داده شده است تا بتوانید با کمک آن ها تنها بلیط های متناسب با خواسته خود را مشاهده کنید.

پس از فیلتر کردن بلیط های موجود می توانید با مطالعه جزئیات بیشتر بلیط مورد نظر را انتخاب کرده و به مرحله بعد بروید.

تا به اینجا 50% راه را آمده اید. و حال باید اطلاعات تمامی مسافران را با دقت به طور کامل پر کنید.

توجه داشته باشید که اطلاعات باید به طور کامل و دقیق وارد شده باشد، در غیر اینصورت بلیط شما اعتباری نخواهد داشت و ممکن است در فرودگاه به شما اجازه پرواز داده نشود؛ و یا مجبور به پرداخت جریمه به ایرلاین مربوطه شوید. پس از وارد کردن اطلاعات نوبت به مرحله آخر و پرداخت هزینه می باشد تا به صورت کامل پروسه خرید بلیط هواپیما را کامل کنید.

در مرحله آخر یک بار دیگر باید اطلاعات بلیط و مسافرین را چک کنید، و پس از تایید اطلاعات با انتخاب درگاه بانکی وارد صفحه پرداخت بانک شوید.

 در این صفحه با وارد کردن شماره کارت، تاریخ انقضا، کد cvv2، رمز دوم کارت، کد امنیتی و در در صورت تمایل آدرس ایمیل و انتخاب گزینه تایید  پرداخت کامل می گردد و پس از چند دقیقه بلیط به آدرس ایمیل شما که از قبل در سایت وارد کرده اید، ارسال می شود.

توجه داشته باشید که در برخی از سایت ها باید حتما در سایت مورد نظر عضو شوید و سپس خریدتان را تکمیل کنید. اما در برخی دیگر همانند سایت خرید آنلاین آژانس هواپیمایی طاهاگشت برای راحتی کار شما روشی کوتاه تر بدون نیاز به عضو شدن قرار داده شده است تا بتوانید ب در سریع ترین زمان بلیط خود را خریداری نمایید.

بلیط به صورت الکترونیکی برای شما ارسال می شود و همراه داشتن بلیط الکترونیکی هیچ ایرادی ندارد و در فرودگاه به مشکلی برنخواهید خورد، اما بهتر است که از بلیط های خود پرینت گرفته و همراه خود ببرید.

در ایران برخی از شهر های خارجی وجود دارند، که بسیار پرطرفدار بوده و انتخاب مسافران زیادی می باشند. این شهر های خارجی یا به خاطر راحتی شرایط گرفتن ویزا، یا به دلیل نزدیکی جغرافیایی و فرهنگی، و یا بنا به دلایل گوناگون است که جز مقاصد محبوب قرار گرفته اند. در ادامه یک لیست از مقاصد خارجی پرطرفدار و پرفروش برای مسافران ایرانی به این شهر ها به همراه صفخات اختصاصی خرید بلیط هایشان در وب سایت طاهاگشت آورده شده است.

برای رزرو بلیط هر شهر به صفحات مربوطه مراجعه کنید.

رزرو بلیط هواپیما استانبول                         www.tahagasht.com/flight/istanbul-airplane-ticket

رزرو بلیط هواپیما دبی                                   www.tahagasht.com/flight/dubai-airplane-ticket

رزرو بلیط هواپیما آنکارا                                 www.tahagasht.com/flight/ankara-airplane-ticket

رزرو بلیط هواپیما دوسلدورف                    www.tahagasht.com/flight/dusseldorf-airplane-ticket

رزرو بلیط هواپیما پاریس                                  www.tahagasht.com/flight/paris-airplane-ticket

رزرو بلیط هواپیما بانکوک                            www.tahagasht.com/flight/bangkok-airplane-ticket

رزرو بلیط هواپیما سیدنی                             www.tahagasht.com/flight/sydney-airplane-ticket 

رزرو بلیط هواپیما نیویورک                           www.tahagasht.com/flight/newyork-airplane-ticket

رزرو بلیط هواپیما آمستردام                    www.tahagasht.com/flight/amsterdam-airplane-ticket

رزرو بلیط هواپیما تورنتو                                www.tahagasht.com/flight/toronto-airplane-ticket

رزرو بلیط هواپیما مسکو                             www.tahagasht.com/flight/moscow-airplane-ticket

رزرو بلیط هواپیما برلین                                 www.tahagasht.com/flight/berlin-airplane-ticket

چگونگی خرید اینترنتی با کارت شتاب؟

خرید اینترنتی خریدی غیر حضوری است که پرداخت آن با کارت اعتباری عضو شبکه شتاب صورت می گیرد. به طور کلی خرید اینترنتی با کارت های شتاب فرآیندی بسیار  راحت می باشد. که به شما این امکان را می دهد در هر زمان و هر کجایی که می خواهید خرید خود را انجام دهید. یکی از راحت ترین این خرید ها، خرید بلیط هواپیما می باشد که به شما این امکان را می دهد با حوصله و سر فرصت خرید خود را ثبت نمایید.

برای خرید با کارت های عضو شتاب شما تنها نیاز به 4 چیز دارید، که 3 مورد اصلی ( شماره کارت، کد CVV2، تاریخ انتقا کارت)  بر روی کارت شما وجود دارد؛ و مورد آخر که رمز دوم می باشد را باید از باجه های ATM دریافت نمایید.

شتاب یا شبکه تبادل بین بانکی سیستمی هماهنگ و یکپارچه در بانکداری ایران است که تمامی بانک های مهم کشور همچون بانک تجارت، مسکن، دی، صادرات، ملی، ملت، سرمایه، اقتصاد نوین، سینا، رفاه، صنعت و معدن و کشاورزی عضو آن می باشند.

نکات مهم در خرید بلیط هواپیما خارجی!

بلیط هواپیماهای خارجی غیر قابل استرداد می باشند، لذا قبل از انتخاب و خرید بلیط، از زمان سفر و قیمت خود اطمینان حاصل نمایید. در بلیط های سیستمی نیز به مبلغ استرداد و مدت زمان آن دقت نمایید.
قبل از خرید بلیط از صدور ویزا و مدت زمان اعتبار پاسپورت خود اطمینان حاصل نمایید. شخصی که پاسپورتش که کمتر از 6 ماه اعتبار داشته باشد، اجازه خروج از کشور ندارد.
با خرید بلیط هواپیما خود عوارش خروج از کشور را نیز بپردازید تا در فرودگاه معطل نشوید.
اطلاعات مسافران را اشتباه وارد نکنید. چرا که در صورت وجود یک ایراد بلیط شما باطل شده و  یا مجبور به پرداخت جریمه خواهید شد.

5 ایرلاین خارجی پرفروش بلیط هواپیما در ایران

همانطور که می دانید در سراسر جهان ایرلاین های بسیاری وجود دارد که هر کدام در مسیر های خاصی در حال فعالیت می باشند. در بین ایرلاین های خارجی 4 ایرلاین ترکیش ایرلاینز، هواپیمایی امارات، قطر ایرویز و لوفتهانزا وجود دارند، که در مسیر های بین المللی در کشورمان فعالیت داشته و بسیار پرطرفدار می باشند.

ترکیش ایرلاینز: یک ایرلاین ترکیه ای می باشد، و به 280 مقصد خارجی و داخلی در 122 کشور جهان پرواز مستقیم انجام می دهد. این ایرلاین به 5 فرودگاه بین المللی ایران در شهر های تهران، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان پرواز دارد. برای خرید بلیط هواپیما این ایرلاین می توانید در سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیما طاهاگشت با مناسب ترین قیمت اقدام به خرید نمایید.

هواپیمایی امارات: یکی از ایرلاین های مطرح دنیا با 138 مقصد پروازی به سراسر جهان می باشد. این هواپیمایی که از بسیاری از جهات جز اولین های جهانی می باشد به دو فرودگاه تهران و مشهد در کشور ایران پرواز های ورودی و خروجی از مقاصد گوناگون دارد.

قطر ایرویز: یک ایرلاین بین المللی متعلق به کشور قطر می باشد، که به بیش از 150 مقصد بین المللی از جمله تهران، مشهد و شیراز پرواز دارد. بیشترین فعالیت این ایرلاین در ایران در فرودگاه بین المللی امام خمینی می باشد که به مقاصدی همچون برلین، فرانکفورت، رم، پاریس، استانبول، مونیخ و ... پرواز دارد.

لوفتهانزا: یک ایرلاین آلمانی می باشد که از سال 1926 میلادی فعالیت خود را به عنوان یک ایرلاین آغاز کرده است. هم اکنون لوفتهانزا یک ایرلاین بین المللی می باشد که به 18 مقصد داخلی و 193 مقصد خارجی پرواز مستقیم دارد. تنها فرودگاه ایرانی که این ایرلاین به آن پرواز ورودی و خروجی انجام می دهد، فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران است.

 

 

نظر شما