شناسهٔ خبر: 34732837 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

تولید ژل ضدتبخال و زگیل با کمک نانو

یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید ژل نانویی ضدتبخال و زگیل شد و گواهینامه نانو مقیاس آن را از سوی ستاد توسعه فناوری نانو دریافت کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، محصول نانویی جدید یک شرکت دانش بنیان به عنوان یک محصول ترمیمی بر پایه نانونقره بوده که قابلیت ضدمیکروبی بسیار قوی دارد و برای درمان زخم‌های ناشی از پمفیگوس ولگاریس، تبخال و زگیل قابل استفاده است.

ژل زخم حاوی نانوذرات نقره برای درمان پمفیگوس (نوعی تاول و ضایعات پوستی)، زگیل و تبخال موفق به دریافت گواهی‌نانومقیاس شد.

از مزایای این ژل می‌توان به سهولت استفاده برای تسریع درمان زخم، تبخال و انواع زگیل‌ها در تمامی نقاط بدن اشاره کرد، به طوری که برای استفاده از آن نیاز به آموزش و تخصص خاصی نبوده و به صورت خانگی قابل استفاده است.

همچنین این ژل غیرسمی بوده و فاقد مواد حساسیت‌زا است بنابراین برای کسانی که نسبت به مواد شیمیایی یا برخی داروها حساسیت دارند، مناسب است. این ژل بدون رنگ و بو بوده و در مقایسه با محصولات مشابه موجود در بازار، هنگام استفاده سوزش ندارد.

این ژل فاقد الکل و کورتیکواستروئید بوده و روی پوست خشکی ایجاد نمی‌کند بنابراین فاقد مشکلات متداولی است که بر اثر استفاده از ژل‌های آنتی‌باکتریال به‌وجود می‌آید.

رتبه اعتباری 34 میلیون ایرانی محاسبه شد در معاملات خود از آن استفاده کنید

برای درج آگهی و رپرتاژ با شماره 09036344509 تماس حاصل فرمایید .

نظر شما