شناسهٔ خبر: 34732301 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با حکم ستاری؛

رئیس بنیاد نخبگان استان تهران منصوب شد

بنیاد ملی نخبگان

طی حکمی از سوی رئیس بنیاد ملی نخبگان، دکتر محمدعلی کوچک‌زاده رئیس بنیاد نخبگان استان تهران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در متن حکم دکتر سورنا ستاری خطاب به دکتر محمدعلی کوچک‌زاده آمده است: "نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان در استان تهران و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسؤولان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به مدت سه سال به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان تهران منصوب می‌نمایم.

شایسته است، با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آئین‌نامه تأسیس و اداره نخبگان استان و مصوبات هیأت امنای بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی‌قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

بدیهی است استاندار محترم و رؤسا و مدیران محترم دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.

توفیق جنابعالی را در انجام این مسؤلیت خطیر از خداوند متعال خواستارم".

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، بدین وسیله از زحمات دکتر علی‌رضا زراسوندی و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسؤلیت، کمال تشکر بعمل می‌آید.

انتهای پیام

نظر شما