شناسهٔ خبر: 34730690 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

از بازداشت «حسن عباسی» چه خبر؟

با وجود اینکه از روز گذشته خبر دستگیری حسن عباسی تحلیل گر سیاسی مطرح شده است اما هیچ یک از نهادهای رسمی تا این لحظه این خبر را تایید نکرده‌ اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، خبر دستگیری  حسن عباسی تحلیل گر سیاسی  عصر دیروز با یک اکانت توییتر آغاز شد.

اکانتی که وابسته به حسن عباسی بود و خبر از دستگیری او با شکایت وزیر اطلاعات به اتهام بیان رابطه آمدنیوز و وزیر اطلاعات داده بود.

ساعتی بعد، اعلام شد که سخنرانی «حسن عباسی» در دوره مدرسه عدالتخواهی لغو شده است.

برگزارکنندگان اولین دوره مدرسه عدالتخواهی با نشر این خبر گفتند که سخنرانی عباسی که بنا بود ساعت ۱۶ امروز در اولین دوره آموزشی مدرسه عدالتخواهی برگزار شود، به علت بازداشت وی لغو شده است.

بنابر اعلام دانشجویان عدالتخواه، حسن عباسی به علت بیان موضوعاتی درباره ارتباط کانال آمدنیوز با وزیر اطلاعات بازداشت شده است.

بنابراین پیگیری ها از سرگرفته شد اما متاسفانه پاسخی از سوی سخنگوی دستگاه قضا بدست نیامد و پیگیری از دادستانی نیز بی نتیجه ماند چراکه گویا وی از طریق نهاد دیگری بازداشت شده بود.

در نهایت خبر رسید که این تحلیلگر سیاسی به طور قطع بازداشت است و این شکایت از سوی معاون حقوقی وزارت اطلاعات انجام شده و وی از سوی سازمان قضایی نیروهای مسلح بازداشت شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما