شناسهٔ خبر: 34728074 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حضور در ایران انتخاب آخر مهاجم برزیلی مورد نظر پرسپولیس

تهران- ایرنا- در شرایطی که قرار بود مهاجم برزیلی مد نظر پرسپولیس به ایران بیاید، او منتظر فرصتی است تا به فوتبال اروپا راهی پیدا کند.

صاحب‌خبر -

پس از کش و قوس‌های فراوان در مورد جذب مهاجم، سرانجام مسئولان پرسپولیس به گزینه‌ای به نام جونیور براندائو رسیدند. مهاجم ۲۴ ساله‌ای که در چند ماه اخیر آمار خوبی نه در گلزنی دارد و نه در قایق بازی.

این مهاجم که به عضویت تیم لودوگورتس درآمده بود نتوانسته در لیگ بلغارستان عملکرد خوبی داشته باشد و به همین خاطر به صورت قرضی به تیم گویاس به برزیل بازگشت. او در این تیم هم عملکرد خوبی نداشته و تنها ۵ بازی برای تیمش به میدان رفته است با این حال او به گزینه اول پرسپولیس تبدیل شد.

طبق توافقات صورت گرفته این بازیکن قرار بود که دوشنبه به تهران بیاید تا پس از انجام آزمایشات و حضور در تست‌های پزشکی از روز چهارشنبه به تمرینات پرسپولیس اضافه شود اما این اتفاق رخ نداد.

این بازیکن چندان علاقه‌ای به حضور در لیگ ایران را ندارد و قصد دارد به اروپا بازگردد و در همین راستا اعلام کرده اگر پیشنهادی از سایر کشورها به وی نرسید سپس او به پیشنهادات رسیده از ایران فکر می‌کند.

مسئولان پرسپولیس هم از این بازیکن خواستند تا پنجشنبه جواب نهایی را به آنها بدهد تا در صورت عدم حضور وی، پرسپولیس به سراغ گزینه های دیگر خود برود.

نظر شما