شناسهٔ خبر: 34728044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان خبر داد:

بهره مندی بیش از ۱۴ هزار نفر از آب شرب سالم و بهداشتی

همدان - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ از کلنگ زنی و بهره برداری از ۱۵ پروژه آبرسانی، همزمان با هفته دولت امسال خبر داد و گفت: همزمان با بهره برداری از پروژه های مذکور ۱۴ هزارو ۳۸۷ نفر از جمعیت روستایی استان از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ سید مصطفی هاشمی ضمن اشاره به پروژه های قابل گلنگ زنی و آماده بهره برداری آب و فاضلاب روستایی در هفته دولت؛اظهارداشت: در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مشترکین روستایی و به منظور بهره مندی مردم شریف روستا از آب شرب سالم؛ همزمان با هفته دولت سال جاری؛ ۱۵ پروژه عمرانی، آماده کلنگ زنی و افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه آبرسانی به روستاهای تابعه استان در اولویت امور تعریف شده برای شرکت آبفار است؛ بیان کرد: به همین منظور؛ امسال همزمان با هفته دولت؛ تعداد ۱۴ پروژه آبرسانی در چهارشهرستان همدان، ملایر، کبودراهنگ و رزن به بهره برداری می رسد.

هاشمی با اذعان به اینکه؛ همچنین در هفته دولت امسال؛ یک پروژه آبرسانی نیز در شهرستان ملایر کلنگ زنی می شود؛ عنوان کرد: برهمین اساس پروژه آبرسانی به روستاهای حسین آباد شاملو و علی آباد دمق با صرف  ۴۵ میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: در بخش پروژه های قابل افتتاح؛ یک پروژه در شهرستان همدان با صرف ۷ میلیارد ریال، دو پروژه در شهرستان ملایر با صرف ۱۰ میلیارد ریال اعتبار،هشت پروژه در شهرستان کبودراهنگ با صرف ۶۵ میلیارد ریال اعتبار و ۳ پروژه عمرانی- خدماتی با صرف ۲۳ میلیارد ریال در شهرستان رزن آماده بهره برداری است.

مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب روستایی استان همدان همچنین با بیان اینکه آبرسانی به روستای عبدالمومن (مجتمع آقکند) در شهرستان کبودراهنگ از جمله پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری است؛ عنوان کرد:آبرسانی به روستای ازوندره (مجتمع آقکند)، آبرسانی به روستای حسن آباد (مجتمع عظیم دره)،آبرسانی به روستای چاله کند (مجتمع عظیم دره) وآبرسانی به روستای علیصدر (مجتمع عظیم دره) در لیست پروژه های قابل بهره برداری درهفته دولت امسال است.

وی افزود:آبرسانی به روستای دستجرد، آبرسانی به روستای قهورد علیا، آبرسانی به روستای قرخلر، آبرسانی به روستای منگاوی، آبرسانی به روستای نمازگاه، آبرسانی به روستای لاله دان، آبرسانی به روستای جامیشلو وآبرسانی به روستاهای قراقیه-سنقرآباد نیزدر هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

هاشمی بیان کرد: با بهره برداری از پروژه های مذکور؛ ۱۴ هزارو۳۸۷ نفر از جمعیت روستایی استان از آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.

نظر شما