شناسهٔ خبر: 34726377 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان قم:

کشتی گیران قمی ۱۸ مدال فراملی درسال ۹۷ کسب کردند

مدیرکل ورزش و جوانان قم با تاکید بر لزوم استمرار حمایت مسئولان استان از رشته ورزشی کشتی، کسب ۹ مدال جهانی، ۷ مدال بین المللی و ۲ مدال آسیایی در سال ۹۷ را ازجمله افتخارات کشتی استان قم در این سال برشمرد

صاحب‌خبر -
.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، رسول منعم، در آیین تجلیل از قهرمانان کشتی قم، که در خانه کشتی مجموعه ورزشی جوادالائمه(ع) به انجام رسید اظهار داشت: افزایش تعداد مدال‌های کشتی قم از ۶ مدال در سال ۹۶ به ۱۸ مدال در سال ۹۷ نشان از رشد چشمگیر این رشته ورزشی در این استان است.
وی خاطر نشان کرد: مقام سومی تیمی، حضور سه دوره در مسابقات باشگاه‌های جهان و ۱۰ میزبانی جام بین‌المللی یادگار امام(ره) از دیگر افتخارات کشتی استان قم که در طی سالیان گذشته محقق شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به‌ افتخار آفرینی ورزشکاران استان در سال ۹۷ عنوان کرد: کسب یک هزار و ۵۰۰ عنوان انفرادی مسابقات کشوری، ۳۰۰ عنوان تیمی کشوری و عناوین متعدد بین‌المللی، آسیایی و پاراآسیایی ناشی از زحمات مجموعه ورزش قم در سال گذشته است.
منعم با اشاره به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های نوجوانان جهان توسط شاهرخ میکائیلی، ادامه داد: این ورزشکار نوجوان بدون از دست دادن حتی یک امتیاز با اقتدار بر تمام رقبای خود پیروز شد و نام ایران و کشتی قم را در دنیا پرآوازه کرد.
وی باب یان اینکه کسب این عنوان قهرمانی برای اولین بار در کشتی قم پس از چند دهه رقم خورده است بیان کرد: تلاش مربیان، پیشکسوتان و ورزشکاران استان و وجود وفاق و همدلی در این رشته ورزشی، نسلی از ورزشکاران آینده دار را به جامعه کشتی کشور معرفی کرده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در پایان تصریح کرد: تیم شهدای مدافع حرم از استان قم در لیگ برتر کشتی سال آینده حضور خواهد داشت.
در این آیین از ۴ مربی و هفت ورزشکار این استان که در میادین آسیایی و جهانی موفق به کسب مدال شدند، با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، بهرام سرمست استاندار، رئیس بانک مرکزی استان قم، رئیس جهاد کشاورزی، معاون سیاسی امنیتی استانداری، شهردار کلان شهر قم و جمعی دیگر از مسئولان استانی حضور داشتند.

نظر شما