شناسهٔ خبر: 34726319 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی؛

سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی

استاندار مرکزی گفت: برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی نوبران و غرق اباد مشکلی نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛آقازاده در سفر به بخش نوبران ساوه و در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی با اشاره به عزم دولت در توجه به مناطق محروم گفت: برای ایجاد بسترهای مناسب سرمایه گذاری از همه امکانات و ظرفیت های موجود بخش دولتی باید استفاده کنیم.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا مشکل تامین برق شرکت هایی که سرمایه گذاری در شهرک صنعتی نوبران داشتند ، مرتفع شود.

استاندار مرکزی با اشاره به مشکلات صنایع در بخش نوبران افزود: معافیت های مالیاتی در بخش نوبران موجب حضور سرمایه گذاران در این بخش شده اما با این وجود، در زیرساخت ها مشکلاتی وجود دارد که در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بر رفع و حل مشکل تامین برق این واحدها تاکید شد.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی همچنین در خصوص محور قدیم ساوه به نوبران گفت: با توجه به حجم ترافیک در این محور تا پایان سال سعی خواهیم کرد تا 10 کیلومتر حدفاصل شهرهای غرق اباد و نوبران با اجرای روکش اسفالت به صورت دوبانده راه اندازی شود.

آقازاده اضافه کرد: تشریفات آگهی مناقصه ی پروژه ی بهسازی بلوار اصلی شهر نوبران نیزاز طریق سازمان راهداری در دستور کار قرار گرفته و تا سه هفته ی آینده، پیمانکار این محور مشخص خواهد شد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه نیز در این جلسه گفت: تسلط به قوانین و داشتن اطلاعات صحیح می تواند در بهره برداری از سرمایه ها و ظرفیت های موجود موثر واقع شود.

منصوری افزود: برای تامین برق شهرستان های ساوه و زرندیه دستور ایجاد سه پست 63 هزار کیلوات تامین برق از سوی وزیر نیرو اخذ شده است که یکی از این پست های فشار قوی برق در شهر نوبران احداث خواهد شد.

تامین انرژی برق واحدهای مستقر در شهرک صنعتی؛ معافیت مالیاتی؛ عدم تناسب قیمت خرید تضمینی گندم با سایر کالاها، اعطای تسهیلات کم بهره؛ تسهیل در تهیه مواد اولیه و بهسازی مسیر قدیم ساوه همدان از مهمترین مشکلات مطرح شده توسط صاحبان سرمایه در این جلسه بود.

استاندار مرکزی همچنین ضمن بازدید از واحد های تولیدی در شهرک صنعتی این بخش، در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده دوشهید، نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استقبال مسئولان غرق آباد از استاندار استقبال مسئولان غرق آباد از استاندار استقبال مسئولان غرق آباد از استاندار استقبال مسئولان غرق آباد از استاندار استقبال مسئولان غرق آباد از استاندار استقبال مسئولان غرق آباد از استاندار استقبال مسئولان غرق آباد از استاندار استقبال مسئولان غرق آباد از استاندار
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3835692"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2499690/3835692?width=400&height=300"></script></div>
 
 

نظر شما