شناسهٔ خبر: 34726019 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

از سری کتاب‌های علمی 2019

اینجا پرواز آپولو یازده است

نیویورک تایمز: کتاب «Moonshot: The Flight of Apollo 11» لذتی فوق‌العاده برای خواننده در هر سنی است.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از book authority جدیدترین نسخه کتاب «Moonshot: The Flight of Apollo 11» از سوی براون فلوکا تصویرگر و نویسنده آمریکایی و برنده مدال کلدکات؛ در سال جاری میلادی منتشر شد.

گفتنی است این نویسنده یکی از مشهورتین تصویرگران کتاب کودک برنده مدال کلدکات در سال 2014 است. این مدال معتبرترین جایزه، ویژه تصویرگران کتاب کودک در سراسر ایالات متحده است.

اینجا پرواز آپولو یازده است
در این کتاب که نسخه جدید آن به تازگی منتشر شده است؛ براون فولکا (نویسنده) از کاوش درباره فرود مشهور آپولو یازده می‌‌گوید. نیویورک تایمز در نقد این کتاب نوشته است؛ «لذتی فوق‌العاده برای خواننده در هر سنی» پروژه آپولو یازده در این کتاب به سادگی بیان شده و براون فولکا با هشت صفحه اضافی از جدیدترین نسخه هنر و عمیق‌ترین اطلاعات درباره فرود تاریخی ماه آن را عرضه کرد است.

 
فضانوردان در این اثر برای نسل جدید خوانندگان و کاوشگران افرادی ثابت هستند؛ افرادی که خود را به کلاه و دستکش ایمنی مجهز کرده‌اند. این یک داستان از ماجراجویی و کشف است یک داستان از ترک و بازگشت در فصل تابستان در سال 1969 و داستان خانه‌ای که از دور دیده می‌شود.
 

نظر شما