شناسهٔ خبر: 34724287 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

رهایی شهردار سابق تهران از قصاص با گذشت اولیای دم

مسعود استاد: بدون هیچ معامله‌ای نجفی را بخشیدیم

برادر میترا استاد در اینستاگرام خود نوشته است: «آقای محمدعلی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم.»

صاحب‌خبر -

سرویس جامعه جوان آنلاین: مسعود استاد، برادر میترا استاد، در پیامی اینستاگرامی از بخشیدن «محمد علی نجفی» با پا درمیانی بزرگان کرمانشاه و وکلای پرونده نوشت. او در پیام خود ضمن ارائه توضیحاتی درباره خود نوشته است: «از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم.» متن کامل پیام او به شرح زیر است:

و اما در مورد خودم که روزی سردار گمنام و روزی سردار سپاه نام گرفتم، می‌گویم که الان نه شغلی دارم و نه رسمی که از کسی گرفته باشم. فقط فرزند روستازاده‌ای به نام کاکابرار از دیار کرمانشاهانم. از کودکی از پدر و مادرم مهرورزی آموختم و تا درجه دکتری تخصصی هواوفضا در معتبرترین دانشگاه‌های کشور و بدون رانت تحصیل کردم. در بهمن سال ۹۳ خانه هواوفضای ایران را در شهرداری تهران تأسیس نمودم و الان نیز فقط مدرس دانشگاه هستم.

 

مسعود استاد: بدون هیچ معامله‌ای محمد علی نجفی را بخشیدیم

 

و اما در آخر داستانمان به واسطه پادرمیانی بزرگان کرمانشاه و کشور و همچنین وکلای عزیزمان آقای مسعود افرازه و محمود حاجلویی، پدرم، مادرم و مهیارمان آقای محمدعلی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم و امیدوارم آقای محمد علی نجفی در این چند صباح باقی مانده، به دور از سیاست، به تزکیه نفس بپردازد. اجر همه خیرخواهان و هدایت همه بدخواهان به راه راست را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

نظر شما