شناسهٔ خبر: 34723067 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پاری سن ژرمن از پیشنهاد اول بارسلونا برای نیمار راضی نیست؛ بارسلونا از نیمار خواسته در فضای مجازی خواسته اش را مطرح کند!

محمد محمدخانی

باشگاه فرانسوی خیلی از پیشنهاد اول بارسلونا برای نیمار راضی نیست. بارسلونا از نیمار خواسته که به صورت عمومی قضیه را مطرح کند تا پاری سن ژرمن تحت فشار قرار بگیرد. با این حال سران پاریس به صورت مشخص، خواسته خود را با بارسلونا در میان گذاشته اند و حالا آنها تا پنج شنبه فرصت دارند به آن فکر کنند. رئال مادرید در حال رصد کردن مذاکرات است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- مذاکرات بارسلونا و پاری سن ژرمن بر سر نیمار، خیلی خوب پیش نرفته است. امروز اولین دور مذاکرات دو باشگاه بر سر ستاره برزیلی انجام شده و طرفین نتوانسته اند به توافق برسند. به گزارش ژولیان لورن، خبرنگار نزدیک به پاری سن ژرمن، تیم فرانسوی در مجموع از پیشنهاد بارسلونا راضی نیست.

پیشنهاد امروز بارسلونا، کوتینیو + راکیتیچ + ۸۰ میلیون یورو نقد بوده است. بر خلاف ادعای ساکرلینک، پاریسی ها روی عثمان دمبله زوم نکرده اند، بلکه امیدوار هستند نلسون سمدو را به خدمت بگیرند! لئوناردو امروز به بارسلونا این پیام را داده که حاضر است نیمار را در ازای کوتینیو + نلسون سمدو + ۱۲۰ میلیون یورو، به فروش برساند. تا این لحظه طرفین هنوز پیشرفتی در مذاکرات نداشته اند.

جلسه بعدی، روز پنج شنبه و در مجمع یوفا بین سران باشگاه یعنی ناصر الخلیفی و جوزب بارتمئو انجام می شود. نکته مهم این است که فلورنتینو پرز هم در این مجمع حاضر خواهد بود و احتمالا مذاکرات اولیه را با الخلیفی که رابطه خوبی هم با وی دارد، آغاز خواهد کرد. نیمار و پدرش که روز سه شنبه در پرتغال بودند، مطمئن هستند که به بارسلونا خواهند رفت اما تا این لحظه، پاری سن ژرمن هنوز رضایت نداده است.

بارسلونا از بازیکن خواسته است به طور عمومی در فضای مجازی، خواسته اش را مطرح کند تا پاری سن ژرمن تحت فشار قرار بگیرد. 

نظر شما