شناسهٔ خبر: 34722819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر:

وجود اقوام مختلف در خوزستان بر اهمیت آن می‌افزاید

اهواز-ایرنا- نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر گفت: خوزستان استانی وسیع وبا اهمیت با اقوام و فرهنگ‌های مختلف و سوابق تاریخی است و همین امر بر اهمیت این خطه می‌افزاید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی شامگاه سه شنبه در بدو ورود به خوزستان در فرودگاه اهواز  بیان کرد: هلال احمر در همه زمینه ها به ویژه در سیلاب امسال حضور تاثیرگذاری داشته است و در سیلاب خوزستان در کنار سایر دستگاه‌ها در خدمت به مردم و سیل‌زدگان خوش درخشید.
وی گفت: خوزستان در دوران دفاع مقدس بسیار مؤثر بود و امروزه نیز نقش بسزایی در کشور ایفا می کند ، این استان سابقه ای درخشان در دفاع مقدس دارد و جانفشانی این مردم هرگز از یاد و خاطر هموطنان نمی رود.
نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر ادامه داد: هدف از سفر به خوزستان حضور در تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در جمعیت هلال‌احمر استان وهمچنین  بازدید از مناطق سیل زده استان است.

دیدار با استاندار خوزستان 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر سپس دقایقی مهمان استاندار خوزستان شد و در گفت وگو با غلامرضا شریعتی در جریان آخرین وضعیت رسیدگی و خدمات رسانی به ساکنان مناطق سیل زده و تعمیر و بازسازی مسکن و پرداخت خسارت سیل به آنها قرار گرفت.

  حجت الاسلام معزی دراین دیدار اظهار داشت: خدمات ارائه شده در مناطق سیل زده و همچنین نقاط آسیب دیده ناشی از زلزله مسجدسلیمان ، اقدامات شایسته ای است که در استان انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید از عملکرد و اقدامات وتلاشهای انجام شده کارگزاران نظام برای بازگشت به شرایط عادی زندگی دراین مناطق بیش از پیش مطلع شوند، افزود: روند تکمیل بازسازی مناطق آسیب دیده باید همچنان به عنوان یک اولویت در استان دنبال شود.

به گزارش ایرنا از جمله برنامه های سفر ۲ روزه نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر به خوزستان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و بازدید از مناطق سیل زده شهرستان کارون عنوان شده است.
حضور و سخنرانی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست استاندار خوزستان نیز از دیگر برنامه های سفر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خواهد بود.

معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، معاون نظارت و امور استان های حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، مشاور و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و رئیس دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این سفر حجت الاسلام معزی را همراهی می کنند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در فروردین ماه امسال نیز در جریان وقوع سیل به خوزستان سفر کرد و از مناطق سیل زده و نحوه امداد رسانی بازدید نمود.

۷۱۵۸/۶۰۰۲

نظر شما