شناسهٔ خبر: 34721869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال‌احمر وارد خوزستان شد

حجت الاسلام عبدالحسین معزی شامگاه (سه شنبه ۲۲ مرداد) وارد فرودگاه بین‌المللی اهواز شد و مورد استقبال مدیرعامل و شورای مدیران جمعیت هلال‌احمر خوزستان قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام عبدالحسین معزی» نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال‌احمر کشور، شامگاه (سه شنبه 22 مرداد) وارد فرودگاه بین‌المللی اهواز شد و مورد استقبال مدیرعامل و شورای مدیران جمعیت هلال‌احمر خوزستان قرار گرفت.

 

«حجت الاسلام عبدالحسین معزی» در بدو ورود در فرودگاه اهواز و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هلال احمر همواره در همه زمینه ها به ویژه در سیلاب امسال حضور تاثیرگذاری داشته است.

 

نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در سیلاب امسال هلال احمر در کنار سایر دستگاه ها در خدمت به مردم و سیل زدگان خوش درخشید افزود: خوزستانی استانی وسیع و گسترده با فرهنگ های مختلف و سوابق و اقوام متعدد است و همین امر بر اهمیت این خطه مهم می افزاید.

 

وی با اشاره به اینکه نقش خوزستان در دوران دفاع مقدس بسیار مؤثر بود و امروزه نیز نقش بسزایی در کشور ایفا می کند اذاعان داشت: خوزستان سابقه ای درخشان در دفاع مقدس دارد و جانفشانی مردم هرگز از ذهن و فکر مردم فراموش شدنی نیست.

 

حجت الاسلام معزی هدف از سفر خود به خوزستان را تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در جمعیت هلال ‌احمر خوزستان و بازدید از مناطق سیل زده استان عنوان کرد.

 

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و بازدید از مناطق سیل زده شهرستان کارون از برنامه های سفر دو روزه حجت الاسلام معزی به استان است.

 

حضور و سخنرانی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست استاندار خوزستان نیز از برنامه های دیگر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خواهد بود.

 

نظر شما