شناسهٔ خبر: 34721865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ادامه وزش باد شدید در خراسان‌جنوبی/ هوا خنک‌تر می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی خراسان‌جنوبی گفت: وزش باد شدید همراه با گردوخاک تا اواخر روز چهارشنبه در استان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

سمیه لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با اشاره به شرایط جوی استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: با توجه به اختلاف فشاری حاکم در منطقه برای امروز و فردا وزش تندباد و گردوخاک همراه با کاهش دید افقی و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، خوسف و طبس و بشرویه گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: همچنین در مرز شرقی استان کاهش میدان دید افقی نیز قابل پیش‌بینی است.

کارشناس سازمان هواشناسی خراسان‌جنوبی از کاهش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا خبر داد و تصریح کرد: به لحاظ دمایی ادامه روند کاهش نسبی دمای هوا را در این مدت خواهیم داشت و دمای هوا بین دو تا سه درجه کاهش و هوا خنک‌تر خواهد شد.

لطفی اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته خنک‌ترین نقطه استان سربیشه با کمینه دمای 14درجه سانتی‌گراد و گرم‌ترین نقطه استان دهسلم نهبندان با بیشینه دمای 44 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در مرکز استان تغییرات دمایی بین 18 و 35 درجه سانتی‌گراد ثبت شده، اضافه کرد: دمای فعلی بیرجند 22 درجه سانتی‌گراد است که نسبت به ساعت مشابه روز قبل دو درجه کاهش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/69039/ج

نظر شما