شناسهٔ خبر: 34717290 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نزدیک شدن جنگنده‌ ناتو به هواپیمای وزیر دفاع روسیه

خبرگزاری تاس از نزدیک شدن جنگنده‌ سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به هواپیمای وزیر دفاع روسیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

نزدیکی جنگنده‌های ناتو به هواپیمای وزیر دفاع روسیهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری تاس روسیه از نزدیک شدن جنگنده‌ سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به هواپیمای وزیر دفاع روسیه بر فراز دریای بالتیک خبر داد.

این خبرگزاری در ادامه اعلام کرد جنگنده‌های روسیه در اقدامی، جنگنده‌ ناتو را مجبور کردند تا از مسیر هواپیمای وزیر دفاع این کشور دور شود.

همچنین شبکه راشاتودی روسیه اعلام کرد جنگنده‌های سوخو ۲۷ این کشور یک جنگنده ناتو را که تلاش داشت به هواپیمای وزیر دفاع روسیه بر فراز دریای بالتیک نزدیک شود، دور کردند.

طبق این گزارش، یک جنگنده اف-۱۸ ناتو به هواپیمای «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه به هنگام پرواز بر فراز آب‌های بین المللی دریای بالتیک نزدیک شد که با واکنش دو جنگنده سوخو-۲۷ روسیه مواجه شد. این هواپیما که حامل سرگئی شویگو بود و با همراهی دو جنگنده سوخو ۲۷ در حرکت بود، از کالینگراد به مسکو می‌رفت.

این جنگنده اف-۱۸ ناتو در ابتدا تلاش کرد به هواپیمای وزیر دفاع روسیه نزدیک شود، اما این دو جنگنده سوخو، جنگنده ناتو را دور کردند.

ماه گذشته میلادی، فرماندهی یگان پروازی ناوگان بالتیک (ناوگان نیروی دریایی روسیه در دریای بالتیک) اعلام کرد ۹ هواپیما غالبا عملیات شناسایی را در نزدیکی مرز‌های روسیه به انجام می‌رسانند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما