شناسهٔ خبر: 34716108 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

معاون پارلمانی وزیر دفاع:

عمق و گستره پیروزی جبهه مقاومت باید برای مردم بیان شود

طلایی‌ نیک گفت: جبهه مقاومت با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و رسانه‌ها نیز باید عمق و گستره پیروزی این جبهه را برای مردم بیان‌ کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار رضا طلایی‌ نیک معاون پارلمانی وزیر دفاع در نخستین همایش استانی خبرنگار بصیر و گرامیداشت یاد شهدای رسانه استان قزوین و نکوداشت مقام شهید طهماسب شیخ حسنی که در مجتمع فرهنگی هنری باران آبیک برگزار شد، اظهار کرد: شهدا با تمام وجود خود را تقدیم انقلاب کرده و بدون شک امروز ما بدون دعوت آنها اینجا جمع نشده‌ایم.

وی افزود: از ابتدای عمر بشر تا به امروز پیامبران(ص) برای هدایت بشر به سمت خداوند و دوری از طاغوت مبعوث شده‌اند.

طلایی نیک خاطرنشان کرد: شهدای رسانه در استان قزوین سرمایه‌ها و افتخارات این استان محسوب می‌شوند و باید آنها را پاس داشت.

وی افزود: شهیدانی همچون بابایی و لشگری و علمای این شهر از جمله مرحوم ابوترابی در طول انقلاب برای نهضت امام(ره) ، پیشبرد انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری گامهای بلندی برداشته‌اند.

معاون پارلمانی وزیر دفاع ادامه داد: بدون رسانه و خبرنگار امکان بیان واقعیت‌ها، تصمیمات و مطرح کردن حقایق در جامعه وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه نقش مهمی در شفاف‌سازی فساد در جامعه دارند، عنوان کرد: نیاز است این قشر از جامعه با روشنگری، شجاعانه در برابر فساد و مشکلات به‌ایستند.

طلایی نیک یادآور شد: شخصیت شهید شیخ‌حسنی برآمده از چهار نهاد ارزشمند فرهنگ، خانواده، دین و سیاست بود و بر مبنای همین تربیت در عرصه‌های حساس انقلاب احساس تکلیف می‌کرد.

وی اعلام کرد: امروز دشمن به جهت اینکه جامعه جوان را از دامن انقلاب و سایه اسلام دور کند تهاجم فرهنگی را در خانواده‌ها در پیش گرفته است از این رو خانواده به عنوان نخستین نهاد باید مورد توجه نهادهای فرهنگی قرار بگیرد.

این مسؤول یادآور شد: امروز اگر زانوهای استکبار در برابر عظمت این ملت خم شده و به تزلزل در آمده، به جهت اقتدار برآمده از دین اسلام است و دشمن نیز دلیل این اقتدار را به خوبی درک می‌کند.

معاون پارلمانی وزیر دفاع تصریح کرد: ما در برابر تلاش و حرکت دشمن برای تضعیف هویت اسلامی، نیازمند جهاد رسانه‌ای و فرهنگی هستیم و در همین راستا اساس دفاع ما امروز بر اساس قدرت فرهنگی، فکری و اعتقادی است.

سردار طلایی نیک با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کرد تا چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن نگیریم، گفت: ما با اقتدار چهل سالگی انقلاب را رقم زدیم و این در حالیست که هدف گذاری‌های دشمن موجب می‎شود تا ما بیشتر به خود اتکا کنیم‌.

وی با اعلام اینکه ما در عرصه‌های دفاعی به خود کفایی رسیده‌ایم و موجب شدیم تا در این عرصه محاسبات دشمن بهم بریزد، گفت: به زودی اخبار خوبی از دستاوردهای جدید دفاعی کشور منتشر خواهیم کرد.

معاون پارلمانی وزیر دفاع عنوان کرد: امروز قوای سه گانه با رهبر یک‌ صدا بوده و دستگاه دیپلماتیک لحظه به لحظه با دستگاه دفاعی در مقابله با فتنه دشمنان هماهنگ عمل می‌کند.

سردار طلایی نیک اضافه کرد: امروز دولت و ملت در یک جبهه مشترک، دشمن را ناکام کرده‌اند و البته نیاز است انسجام و کار آمدی مجموعه‌ها افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: اگرچه بهتر بود تا در ساختارها و سیستم‌های داخلی کشور فساد شکل نمی‌گرفت اما باید اقداماتی صورت گیرد تا مردم‌ مجازات مفسدان ‌اقتصادی را احساس کنند.

معاون پارلمانی وزیر دفاع مطرح کرد: دشمن با مطرح کردن جنگ نظامی به دنبال مرعوب و منفعل کردن ما بود اما نشان دادیم که به دنبال جنگ نبوده و جنگ افروز نیز نیستیم.

وی تاکید کرد: امروز جبهه مقاومت با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و رسانه‌ها نیز باید عمق و گستره پیروزی این جبهه را برای عموم مردم بیان‌ کنند.

معاون‌ پارلمانی وزیر دفاع در پایان گفت: با وجود ضعف‌های درونی، رسانه دفاع از اقتدار و قدرت ملی ما را بیمه می‌کند.

نظر شما