شناسهٔ خبر: 34706475 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نیمار آماده بازگشت باشکوه به نیوکمپ، اما رئال مادرید هنوز بیخیال ماجرا نشده است

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- نیمار به بازگشت به بارسلونا نزدیک‌تر از هر زمان دیگری است.
به گزارش آریا، وکیل پاری سن ژرمن، کسی که دو سال پیش مسئول فعال کردن بند آزادسازی 222 میلیون یورویی نیمار بود، با مدیران بارسلونا از جمله آریدو برایدا ملاقات کرد. تنها مانع این است که پی اس جی کوتینیو به علاوه 100 میلیون یورو می‌خواهد اما بارسا حاضر نیست پولی پرداخت کند و تنها خواهان معاوضه بازیکن است. از سوی دیگر رئال مادرید هم هنوز از خرید نیمار ناامید نشده اما ابتدا باید هامس، بیل و ماریانو را به فروش برساند. مادرید در حالت انتظار است و هفته آخر آگوست می‌تواند در تعیین تکلیف نیمار کلیدی باشد.
گفتنی است کرسپو، وکیل پاری سن ژرمن امروز در بارسلونا بوده و با مدیران باشگاه ملاقات کرده است. اینکه او در چه زمینه‌ای با بارسا جلسه داشته محل اختلاف است. در حالی که ال چیرینگیتو مدعی است همه صحبت‌ها درباره نیمار بوده، برخی رسانه‌ها نیز به نقل از خود کرسپو می‌گویند موضوع بحث اصلا ربطی به پاری سن ژرمن نداشته و یکی دیگر از موکلان کرسپو بوده است.
نیمار به درهای خروج پاریس نزدیک تر می شود و اکنون هیچ اثری از نام وی در فروشگاه این باشگاه در پاریس دیده نمی شود. نیمار دیگر در میان هواداران پاری سن ژرمن محبوبیتی ندارد و پس از توهین هایی که در دیدار یکشنبه شب به وی شد، احتمالاً پایتخت فرانسه را به مقصد یکی از دو تیم بارسلونا یا رئال مادرید ترک خواهد کرد. به گزارش مارکا، ژوائو هنریکه مارکز خبرنگار رسانه UOL Esporte به فروشگاه رسمی پاری سن ژرمن در شهر پاریس رفته و ویدیویی گرفته که نشان می دهد هیچ اثری از نام نیمار در این فروشگاه دیده نمی شود. در حقیقت هیچ پیراهن و پوشاک دیگری با نام نیمار در این فروشگاه دیده نمی شود و به فروش نمی رسد. در حالی که در گذشته تصاویر نیمار در سرتاسر فروشگاه به چشم می خورد، در حال حاضر کیلیان ام باپه و مارکینیوش جای وی را گرفته اند. البته تنها یک اثر از نیمار باقی مانده و آن پنلی از تصویر نیمار در مکانی است که کفش های بازیکنان به فروش می رسد.
از طرفی برخی منابع به این رسانه گفته اند که چندتن از بازیکنان رئال مادرید در حال گفت و گو با نیمار برای راضی کردن این ستاره برزیلی به حضور در سانتیاگو برنابئو هستند. لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن‌ژرمن در ابتدای این تابستان اعلام کرده بود که در صورت رسیدن پیشنهادی مناسب و معقول، باشگاه پاریسی مشکلی با فروش نیمار نخواهد داشت و هر دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا در تلاش برای ارائه پیشنهادی قابل قبول به پی‌اس‌جی هستند. پاریسن‌ژرمن شب گذشته در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ یک فرانسه پذیرای نیم بود و این تیم را با نتیجه 3-0 شکست داد. اما نکته ای که در جریان مسابقه جلب توجه می‌کرد، بنرهای پرتعداد هواداران پاریسی علیه نیمار بود که نشان می‌داد هواداران نیز از شرایط موجود پیرامون ستاره برزیلی به ستوه آمده اند.
در اوایل تابستان بازگشت نیمار به بارسلونا بسیار محتمل تر بود اما رابطه شکراب دو باشگاه (که از زمان انتقال 222 میلیون یورویی نیمار به پارک دو پرنس رو به وخامت گذاشته) موجب شد تا رئال مادرید به شکل غافلگیرکننده ای وارد این رقابت شده و اکنون هم از شانس بیشتری نسبت به رقیب تاریخی اش برخوردار باشد. بارسلونا نتوانسته رقم درخواستی پاریسن‌ژرمن را فراهم کند و پیشنهاد این باشگاه برای معاوضه بازیکن نیز مورد قبول پی‌اس‌جی واقع نشده است. در چنین شرایطی جرارد پیکه، مدافع بارسلونا هفته گذشته از هم تیمی سابق خود خواست تا موضع خود را به شکلی رسمی ابراز کند و با بیان علاقه اش نسبت به بازگشت به بارسلونا، این کلاف سردرگم را باز کند.
اکنون برخی منابع به ESPN گزارش داده اند که رئال مادرید تا پیش از 2 سپتامبر (زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی لالیگا) تمام تلاش خود را برای جذب نیمار انجام خواهد داد و در این بین برخی از بازیکنان رئال نیز در تماس با نیمار، به او اطمینان خاطر داده اند که از او در برنابئو به گرمی استقبال خواهد شد. نیمار یکی از دیرینه ترین اهداف فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید بوده است. او چندین بار، چه قبل از پیوستن نیمار از سانتوس به بارسا در سال 2013 و چه بعد از آن، برای جذب این ستاره 27 ساله برزیلی تلاش کرده است. زین الدین زیدان مایل است تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی خامس رودریگز و گرت بیل، دو ستاره پردرآمد خود را به فروش برساند، اما هنوز هیچ پیشنهاد قابل ملاحظه ای برای این دو بازیکن به دست رئال نرسیده است.
روزنامه اسپانیایی مارکا امروز صفحه اول خود را به ورود مسی به پرونده جدایی نیمار از پاری سن ژرمن و انتقالش به یکی از دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا اختصاص داده است. بعد از آنکه در روزهای اخیر شایعات زیادی مطرح شد مبنی بر اینکه نیمار با وجود همه انتظارها ممکن است به جای بازگشت به تیم سابقش بارسلونا راهی رقیب بزرگ این تیم در اسپانیا، رئال مادرید شود، حالا مارکا مدعی است مسی برای ممانعت از چنین اتفاقی شخصاً وارد گود شده و در تماسی با دوست صمیمی‌اش نیمار از او خواسته از پیوستن به رئال خودداری کرده و منتظر بارسلونا بماند. مسی و نیمار رابطه دوستانه نزدیکی دارند. زمانی که مسی، سوارز و نیمار در بارسلونا مثلث مرگباری تشکیل داده بودند رفاقتی صمیمی بین این سه برقرار شده که تا امروز همچنان به قوت پابرجا است. مسی پیش از این گفته بود که علاقه دارد دوباره در بارسا با نیمار همبازی شود و مارکا می‌گوید رابطه مسی و نیمار فراتر از فوتبال بوده و این دو در زندگی عادی هم دوستهایی صمیمی هستند. نیمار بارها اعلام کرده که معتقد است در دوران بازی در کنار لیونل مسی به فوتبالیست بهتری تبدیل شده و هر بار که در نوکمپ با مسی مواجه شده با احترام کامل با او برخوردی بسیار دوستانه داشته است.

نظر شما