شناسهٔ خبر: 34666503 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارائه سبک جدید مبارزات در بازی Control +فیلم

شرکت Remedy Entertainment به تازگی روش‌های مبارزات در بازی Control را با انتشار تریلری، نمایش داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Remedy Entertainment که مسئولیت ساخت عنوان Control را بر عهده دارد، به تازگی تریلری جدید از این بازی منتشر کرده است که شیوه مبارزات در این بازی و کاربرد هر کدام از قابلیت‌های شخصیت اصلی این بازی را نشان می‌دهد. همچنین در این تریلر نشان داده شد که اسلحه‌های موجود در بازی، دارای چه قدرتی هستند و هر کدام از آن‌ها در کجا به کار گیمر خواهند آمد.

در این تریلری جسی فادن که شخصیت اصلی بازی است، اسلحه‌های مختلفی را در دست می‌گیرد و به مبارزه با دشمنان خود در بازی می‌پردازد. در این تریلر نشان داده شد که جسی فادن می‌تواند به کمک ذهن خود و با تمرکز، اجسام بزرگ را بلند کرده و به سمت هدف خود پرتاب کند. او همچنین می‌تواند از وسایل بلند شده به کمک ذهنش، برای دفاع در برابر حمله دشمنان دیز استفاده کند و از وسایل به عنوان سپر استفاده کند.

سبک جدید مبارزات در بازی Control + فیلم

عنوان Control یکی از عناوین پر حاسیه دنیای بازی‌های رایانه‌ای است و دائما اخبار مربوط به آن در حال انتشار است. یکی از حاشیه ساز ترین اخباز این بازی به سخت افزار مورد نیاز آن برای اجرا در پلتفرم کامپیوتر باز می‌گردد که سخت افزارهای اعلام شده از سوی شرکت Remedy Entertainment در ابتدا بسیار سطح بالا بود و به دلیل واکنش‌های کاربران، این شرکت سخت افزار بازی را تا حد چشم‌ گیری کاهش داد که شامل سخت افزار پیشنهادی و حداقل سخت افزار مورد نیاز می‌شد.

بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty: Modern Warfare احتمالا دارای بخش بتل رویال خواهد بود

هنوز مشخص نیست که کاهش سخت افزار مورد نیاز این بازی از چه طریقی انجام شده است و شرکت Remedy Entertainment نیز فعلا حرفی درباره آن نزده است. با این حال احتمالا باید منتظر عرضه اخبار بیشتری از این بازی تا قبل از عرضه آن در ۲۷ آگوست سال جاری برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر باشیم. همچنین نسخه کامپیوتر این عنوان قرار است به طور انحصاری در روشگاه اپیک گیمز به فروش برسد.

در ادامه تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

<div id="video-display-embed-code_10367274" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7031974/10367274?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

تریلر جدید بازی Control

نظر شما