شناسهٔ خبر: 34665798 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اکتیویژن به بازی Call of Duty اعتماد دارد

مدیر عامل شرکت اکتیویژن اعلام کرد که گیمرها از عنوان Call of Duty راضی خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در چند ماه آینده قرار نیست عنوان از سوی شرکت اکتیویژن وارد بازار شود و این به معنای عدم کسب در آمد جدید برای شرکت اکتیویژن است. اما در حال حاضر و با وجود عرضه نشدن عنوان جدیدی از این شرکت، هنوز هم این شرکت یکی از پر درآمدترین شرکت‌های سازنده بازی است و می‌توان گفت هنگامی که حرف از سود در فروش عناوین به میان آید، اکتیویژن همواره فروش موفقی داشته است. به تازگی گزاشی سه ماهه دوم این شرکت منتشر شده است که تغییر چشم‌گیری نسبت به گزارش سه ماهه اول نداشته است.

گزارش سه ماهه دوم این شرکت از تاریخ ۱ آوریل تا ۳۰ ژوئن را شامل می‌شود و بر اساس این گزارش مشخص شد که شرکت اکتیویژن تمرکز خاصی روی افزایش بازیکنان خود از طریق ساخت عناوین پرطرفدار داشته است. در گزارش این شرکت آمده است که ۳۲۷ میلیون کاربر فعال هر ماه عناوین این شرکت را اجرا می‌کنند و در بخش آنلاین عناوین این شرکت حضور دارند.

اکتیویژن به بازی Call of Duty اعتماد دارد

مدیر عامل شرکت اکتیویژن نیز همزمان با انتشار گزارش مالی این شرکت، اعلام کرد قرار است تمرکز این شرکت در نیمه دوم سال روی عناوین بزرگ خواهد بود که باعث تغییر در آینده شرکت اکتیویژن خواهد شد و به طور کلی این شرکت جانی دوباره خواهد گرفت. او همچنین گفت: تمرکز شرکت ما در نیمه اول سال روی طراحی عناوین پرطرفداری مثل Call Of Duty بود و قرار است نتیجه این تمرکز در نیمه دوم سال و با عرضه این عناوین در بازار نشان داده شود.

بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty: Modern Warfare احتمالا دارای بخش بتل رویال خواهد بود

این شرکت یکی از بزرگ‌ترین توسعه دهندگان عناوین رایانه‌‍ای در جهان است و همواره با عرضه بازی‌های پر محتوا، توانسته است طرفداران خود را افزایش دهد. با این حال باید منظر عرضه نسخه جدید بازی Call of Duty بود و دید که آیا این شرکت توانسته است تمام توان خود را برای طراحی آن بگذارد یا این بار قرار است شکست بخورد.

انتهای پیام/

شرکت اکتیویژن شش ماهه اول سال را صرف تمرکز روی عناوین بزرگ کرد

نظر شما