شناسهٔ خبر: 34663710 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

Halo Infinite جهان بزرگ‌تری را برای اکتشاف ارائه خواهد داد

محسن رضوی فر

صاحب‌خبر -

همان طور که اطلاع دارید، در جریان کنفرانس اختصاصی شرکت مایکروسافت در رویداد E3 2019، تریلری از بخش داستانی بازی Halo Infinite نمایش داده شد که در آن Master Chief، شخصیت اصلی سری Halo حضور داشت. با این حال، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳Industries) به عنوان سازنده‌ی بازی در این کنفرانس اطلاعات زیادی را منتشر نکرد. به تازگی، آقای مت بوتی (Matt Booty)، رییس بخش Xbox Game Studios، در مصاحبه با وب‌سایت Game Informer اطلاعات و توضیحات جدیدی در رابطه با بازی Halo Infinite ارائه داده است.

وی اظهار داشت:

من فکر می‌کنم اولین چیزی که در مورد ساخت Halo Infinite جالب بوده، این موضوع است که سازندگان چگونه به گسترش جهان بازی فکر می‌کنند؟ من تا آنجا پیش نمی‌روم که بگویم این یک بازی Sandbox است، چرا که مردم این اصطلاح را به بسیاری از چیزهای دیگر اضافه می‌کنند. اما آنچه که تیم سازنده در حال انجام آن است، ساخت یک جهان بزرگ‌تر و مجموعه‌ای از سناریوها در گیم‌پلی و چیزهایی دیگر برای اکتشاف خواهد بود و این موضوع بسیار جذاب به نظر می‌رسد. این مانند چیزهایی است که به طرز واقعا جالبی کار می‌کنند. نکته‌ی دوم این است که تیم سازنده موتور گرافیکی Slipspace را به‌روز‌رسانی می‌کنند و شما می‌دانید گرافیک در این روزها برای بخشی از بازی مهم است و طراحی‌های جالبی در آن وجود دارد. این بسیار جالب است که بازگشت این طراحی‌ها را به برخی از شکل‌های زبانی در نسخه‌های اولیه‌ی سری Halo ببینیم. می‌توان گفت این سری در نسخه‌ی پنجم خود، از نظر طراحی بسیار جالب به نظر خواهد رسید. Halo Infinite حس یک بازی مردن‌تر و روشن‌تر را ارائه می‌هد. اما در عین حال فکر می‌کنم که در بازی ویژگی‌های قوی‌تری وجود دارند که به ریشه‌های سری Halo بازمی‌گردد و دیدن این موارد بسیار جالب است. من می‌توانم بگویم Halo Infinite از نظر بصری چشمگیر و گسترده‌تر خواهد بود.

بازی Halo Infinite در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، اکس‌باکس اسکارلت و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

 

نظر شما