شناسهٔ خبر: 34663561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده مردم در مجلس:

مطالبه مردم اردهال، اختصاص تولیت به آستان علی بن باقر(ع) است

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص تولیت برای آستان اردهال یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم منطقه از سازمان اوقاف و امور خیریه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه شمال استان اصفهان، دکتر «سید جواد ساداتی نژاد» در جمع مردم اردهال و زائران حرم سلطانعلی(ع) اردهال گفت: اختصاص تولیت برای آستان مقدس حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم منطقه از سازمان اوقاف و امور خیریه است.

 

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، افزود: این موضوع، هفته گذشته در دیدار با حجت الاسلام دکتر خاموشی رئیس سازمان اوقاف کشور مطرح شد که امیدواریم با نگاه مثبت رئیس سازمان ، اختصاص تولیت آستان علی بن باقر(ع) محقق شود.

 

 

دکتر ساداتی نژاد با بیان اینکه باید دِین‌مان به علی باقر(ع) که تشیع در ایران مدیون حضور ایشان است را ادا کنیم، افزود: خارج شدن اردهال از بن بست خواسته ۳۰ تا ۴۰ ساله دیگر مردم این منطقه است که به زودی با عملیات اجرایی جاده حرم تا حرم برطرف خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه ایمنی جاده کاشان-اردهال با پایان عملیات عمرانی زیرگذر چنار، روگذر استرک و تقاطع نشلج و علی آباد به وضعیت مطلوبی خواهد رسید، گفت: در سال آینده با همکاری نماینده محترم دلیجان ایمنی جاده اردهال-دلیجان را هم در دستور کار قرار خواهیم داد.

 

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت مشکل آب آشامیدنی اردهال از طریق آب زاینده رود برطرف شد.

 

ساداتی نژاد افزود: ساماندهی رودخانه اردهال در نشست با رئیس سازمان بحران کشور مطرح شد و با رایزنی هایی که با استاندار اصفهان انجام شد به زودی کار اجرایی آن آغاز خواهد شد./

نظر شما