شناسهٔ خبر: 34643817 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مهاجرانی: نتایج آزمون سمپاد را جدا از مدارس نمونه دولتی اعلام می‌کنیم

رییس مرکز ملی استعداد‌های درخشان نوشت: به عنوان یک فرد از تاخیر حاصل شده در اعلام نتایج آزمون مدارس سمپاد عذرخواهی می‌کنم و چنانچه مسئله تا فردا حل نشود، نتایج سمپاد از نمونه دولتی جدا و اعلام خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه مهاجرانی رییس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش‌پژوهان جوان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در اعتراض به تعلل در اعلام نتایج آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد نوشت: "تبعات و مشکلات این تصمیم از ابتدا مشخص بود، ولی علیرغم ارائه دلایل تغییر در تصمیم وزارتخانه میسر نشد. گسست سیستمی و عدم انسجام بخش‌های مختلف اعم از فناوری اطلاعات، مرکز سنجش، دانشگاه، معاونت متوسطه و مرکز سمپاد سبب می‌شود که علیرغم وجود جدول زمانبندی برای اعلام نتایج در دهه اول مرداد، هنوز نتایج اعلام نشده باشد.

پیچیدگی دو آزمون سمپاد و نمونه و نیاز داشتن به معدل برای اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه یکی دیگر از مشکلات است. بدیهی است که چنانچه نتایج آماده بود اعلام می‌شد، متاسفانه این تاخیر سبب نارضایتی مردم و افت سرمایه اجتماعی جامعه خواهد شد.

به عنوان یک فرد از تاخیر حاصل شده عذرخواهی می‌کنم و متاسفم که علیرغم آنکه تلاش کردیم بدقول نشویم، ولی باز مثل سال گذشته این اتفاق بد افتاد. چنانچه مساله تا فردا حل نشود نتایج سمپاد از نمونه جدا و اعلام خواهد شد. "

نظر شما