شناسهٔ خبر: 34638528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مردم ولایتمدار ایلام در سوگ امام محمدباقر(ع) اقامه عزا کردند

مراسم سوگواری و عزاداری به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر(ع) در شهر ایلام و سایر نقاط استان ایلام برگزار و در این مراسم ایلامیان ولایتمدار در فراق آن امام همام اشک ماتم ریختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، در سالروز شهادت پنجمین آفتاب درخشان امامت و ولایت نقاط مختلف استان ایلام عزادار شد و مردم ولایتمدار و خادم زائران اربعین حسینی در سالروز شهادت حضرت باقرالعلوم(ع) پرچم عزا برافراشتند و در سوگ این امام همام به عزاداری پرداختند.

همچنین مجالس وعظ و خطبه‌خوانی نیز در نقاط مختلف ایلام از جمله شهر ایلام به مناسب شهادت پنجمین امام شیعیان برپا شد که سخنرانان به بیان مناقب و سیره حضرت امام محمدباقر(ع) پرداختند.

گزارش خبرنگاران تسنیم در استان ایلام حاکی از آن است مراسم سوگواری در سطح بقاع متبرکه شاخص امامزاده سید ابراهیم (ع) دهلران، امامزاده سید سیف‌الدین (ع) دره شهر و امامزاده علی صالح (ع) مهران و امامزاده سید صلاح‌الدین (ع) شهرستان آبدانان برگزار و سخنرانان این مراسم به ویژگی بارز امام محمدباقر (ع) به‌عنوان شکافنده علوم، پرداخته و جوانان و نوجوانان امروز را به شناخت ابعاد مختلف زندگی علمی و عملی آن حضرت، در راستای پیشرفت و ترقی توصیه کرده‌اند.

انتهای پیام/ ع

نظر شما