شناسهٔ خبر: 34636704 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه موقت اراک؛

تفکر انقلابی و مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان

امام جمعه موقت اراک گفت: فشارهای دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب همراه کشور بوده و تنها راه مقابله با دشمنان تفکر انقلابی و مقاومت است.

صاحب‌خبر -
به گزارش  خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ حجت الاسلام والمسلمین کاظم سپاسی امام جمعه موقت شهر اراک در نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر گفت: تحریم های دشمنان مربوط به امروز نیست، چرا که فشارهای دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب همراه کشور بوده است.
وی تصریح کرد: ایران در زمان جنگ در اوج تحریم ها  وفشارهای دشمنان بود اما به خوبی توانست جنگ را اداره کند.
حجت الاسلام والمسلمین سپاسی با بیان اینکه دشمن چیزی جز قدرت را نمی فهمد و گفت و گو با دشمن معنایی ندارد، بیان کرد: تحریم وزیر امور خارجه ایران توسط آمریکا ثابت کرد آمریکا اهل مذاکره نیست و تنها زورگویی را می فهمد.
وی گفت: مذاکره با این دشمن معنا ندارد، مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان است.  
امام جمعه موقت اراک افزود: تحریم فرصتی برای حل مشکلات کشور است و با مقاومت و تدبیر سلاح تحریم را می توان از دشمن گرفت.
امام جمعه موقت اراک ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس توسط قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران در اوج تحریم های دشمنان را نشانه بی اثر بودن تحریم ها دانست و ادامه داد: با کار انقلابی می توان کارهای بزرگ را به سرانجام رساند و تحریم های دشمنان را بی اثر کرد.
سپاسی افزود: با کار انقلابی دشمن خلع سلاح  می شود، هراس از تحریم ها بیهوده است چرا که تحریم فرصتی برای رسیدن به موفقیت است.
حجت الاسلام والمسلمین سپاسی روز عرفه را روزی خاص دانست و گفت: که باید از این فضای نورانی استفاده بهینه شود
وی افزود: عید قربان عید راندن شیطان است عیدی است که لباس گناه را خارج می کنیم و لباس زیبای عبادت را به تن می کنیم و واقعیت حج این است که به دور هوایی جز خدا نگردیم و وقتی می گوییم لبیک یعنی به ندای احدی جز خدا لبیک نگوییم.
 تاکید بر تقویت حوزه های علمیه از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.
اقامه نماز جمعه شهر اراک به امامت حجت الاسلام والمسلمین سپاسی اقامه نماز جمعه شهر اراک به امامت حجت الاسلام والمسلمین سپاسی اقامه نماز جمعه شهر اراک به امامت حجت الاسلام والمسلمین سپاسی اقامه نماز جمعه شهر اراک به امامت حجت الاسلام والمسلمین سپاسی اقامه نماز جمعه شهر اراک به امامت حجت الاسلام والمسلمین سپاسی اقامه نماز جمعه شهر اراک به امامت حجت الاسلام والمسلمین سپاسی
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3819132"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2496441/3819132?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما