شناسهٔ خبر: 34633081 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

از سوی سایت فاکس‌اسپورت اعلام شد؛

کاپیتان ذوب‌آهن ایران در جمع 5 بازیکن برتر هفته غرب آسیا + عکس

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران از سوی سایت فاکس‌اسپورت در جمع پنج بازیکن هفته غرب آسیا در مرحله رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قراتر گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ذوب‌آهن اصفهان در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان میهمان در ورزشگاه زعبیل شهر دبی مقابل الاتحاد عربستان قرار گرفت و متحمل شکست 2 بر یک شد.

براین‌اساس، در حالی که قاسم حدادی‌فر در دقیقه 7 با یک ضربه کاشته زیبا تیمش را پیش انداخته بود، لوئیز خمینز(دقیقه 10) و شافی (دقیقه 72) دو گل به ثمر رساندند تا شاگردان منصوریان با این شکست به استقبال بازی برگشت در قطر بروند.

حدادی‌فر توانست علاوه بر به ثمر رساندن گل دیدنی از سوی سایت فاکس اسپورت نام خود را در بین پنج بازیکن برتر منطقه غرب آسیا قرار دهد.

کارلوس ویلانوا(الاتحاد عربستان)، قاسم حدادی‌فر (ذوب‌آهن ایران)، محمد الشمسی(الوحده امارات)، ادمیلسون (الدحیل قطر) و گومیس(الهلال عربستان) نامزد کسب بهترین بازیکن هفته غرب آسیا هستند.

به گزارش آنا؛ ذوب‌آهن ایران که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های النصر عربستان، الزوراء عراق و الوصل امارات همگروه بود، با سه تساوی، سه پیروزی و کسب 12 امتیاز در صدر جدول گروه A قرار گرفت تا به‌عنوان تنها نماینده فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها در فصل 2019 حضور داشته باشد.

نماینده کشورمان 21 مردادماه در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در قطر میزبان تیم الاتحاد عربستان خواهد بود.

انتهای پیام/4078/

نظر شما