شناسهٔ خبر: 34630560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازگشت کارخانه راکد به چرخه تولید در شهرستان مشگین شهر

فرماندار مشگین‌شهر گفت: یکی از کارخانه‌های تعطیل شده این شهرستان با سرمایه‌گذاری حدود یک صد میلیارد ریال اعتبار به چرخه تولید بازگشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر صمدی در جریان بازدید از کارخانجات تبدیلی این شهرستان اظهار کرد: یکی از کارخانه‌های تعطیل شده این شهرستان با سرمایه‌گذاری حدود یک صد میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات اشتغال روستایی و آورده شخصی مالک جدید به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: این کارخانه از ۱۰ سال پیش به‌دلایل مختلف تعطیل شده بود که در سال‌جاری با حمایت‌های دولت و تلاش‌های بخش خصوصی وارد چرخه تولید شد.

فرماندار مشگین‌شهر با اشاره به تولید انبوه گوجه‌فرنگی در این شهرستان و دشت مغان  بیان کرد: این کارخانه قادر خواهد بود روزانه بیش از ۲۰۰ تن گوجه‌فرنگی را به رب درجه یک تبدیل کند.

صمدی تشریح کرد: با راه‌اندازی این واحد تولیدی مشکل بازاریابی و فروش محصول گوجه‌فرنگی در منطقه برطرف شده و برای ۴۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم  ایجاد اشتغال شده است.

وی گفت: در سال رونق تولید با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های انجام شده در ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال، فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال در اولویت برنامه‌های فرمانداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۶۶۶

نظر شما