شناسهٔ خبر: 34567023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون آموزشی موسسه طلوع مهر خبر داد

شرایط پذیرش بدون آزمون در موسسه طلوع مهر اعلام شد / تحصیل ۲۰۰۰ دانشجو در این موسسه

معاون آموزشی موسسه طلوع مهر گفت: تاکنون ۲۰۰۰ نفر از موسسه آموزش عالی طلوع مهر فارغ‌التحصیل شده‌اند و در حال حاضر ۱۶۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی و ارشد در این موسسه در حال تحصیل هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون آموزشی موسسه طلوع مهر از اشاره به اینکه تاکنون ۲ هزار نفر از موسسه آموزش عالی طلوع مهر فارغ التحصیل شده اند، گفت: در حال حاضر ۱۶۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این موسسه آموزش عالی در حال تحصیل هستند.

حسین معینی در نشست خبری که در موسسه آموزش عالی طلوع مهر برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۳۰ نفر استاد کار تدریس در این موسسه را بر عهده دارند، اظهار کرد: ۴۹ درصد اساتید موسسه دارای مدرک دکترای تخصصی، ۳۳ درصد دانشجوی دکتری و ۱۸ درصد دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

معاون آموزشی موسسه طلوع مهر با اشاره به رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد گفت: مترجمی زبان انگلیسی، حقوق عمومی، حقوق ثبت اسناد و املاک، آینده پژوهی، مدیریت دولتی، منابع اسنانی، حسابداری، روانشناسی، فیزیولوژی ورزشی کاربردی و... از جمله رشته‌های ارائه شده در مقطع کارشناسی ارشد به شمار می‌روند. پذیرش دانشجویان در این مقطع از طریق آزمون سراسری است.

وی افزود: در مقطع کارشناسی نیز رشته‌هایی از جمله مترجمی زبان انگلیسی، علوم قرآن، بازرگانی، مشاوره، علوم تربیتی، مدیریت مالی، حسابداری، حقوق و... ارائه شده است و در این قطع دانشجویان به دو شیوه پذیرش از طریق آزمون سراسری و پذیرش از طریق بررسی مدارک تحصیلی صورت می‌گیرد.

معینی از تلاش برای تبدیل شدن این موسسه به دانشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: با تشکیل سه دانشکده مدیریت و حسابداری، حقوق و علوم انسانی سال آینده موسسه آموزشی طلوع مهر به دانشگاه تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به کیفیت آموزش‌های ارائه شده در این موسسه اظهار کرد: ۵۰ درصد دانشجویانی که در این دانشگاه پذیرفته شده اند پس از فارغ تحصیلی، تحصیلات عالیه را ادامه داده اند.

معاون آموزشی موسسه طلوع مهر خاطرنشان کرد: علاقمندان به پذیرش بدون آزمون در این موسسه می‌توانند به سایت موسسه به آدرس http://tolouemehr.ac.ir مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنند.

نظر شما