شناسهٔ خبر: 3454230 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

گودرزی:پرداخت بودجه به‌ورزش حرفه‌ای راممنوع کردم

خبرگزاری فارس

وزیر ورزش و جوانان گفت: پرداخت بودجه به ورزش حرفه‌ای را ممنوع کردم.

صاحب‌خبر -
محمود گودرزی که به همراه رئیس جمهور به اصفهان سفر کرده است، دقایقی قبل در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر اظهار کرد: امیدواریم دولت «تدبیر و امید» بتواند بر مشکلاتی که از درون و بیرون بر آن تحمیل می‌شود، غلبه کرده و خدمات شایان توجهی را به مردم ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه نباید وعده بی‌جا و دروغ بدهیم، ادامه داد: در حال حاضر کلنگ 3870 پروژه در دولت قبل به زمین خورده که محل تأمین اعتبارات آن مشخص نیست و همین مسئله بار سنگینی را به وزارت ورزش و جوانان تحمیل کرده است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هر کدام از این پروژه‌ها به طور میانگین نیاز به بودجه دو میلیارد تومانی دارد، خاطرنشان کرد: بودجه وزارت ورزش و جوانان سالانه 50 میلیارد تومان است که نیمی از آن صرف ورزش قهرمانی می‌شود و نمی‌توانیم با این بودجه برای پروژه‌های نیمه‌تمام مانده اعتباری تخصیص بدهیم.

این مسئول یادآور شد: از روزی که مسئولیت وزارت ورزش را بر عهده گرفتم، پرداخت بودجه به ورزش حرفه‌ای را ممنوع اعلام کردم و نمی‌توانید سندی مبنی بر کمک وزارت ورزش به ورزش حرفه‌ای پیدا کنید.

گودرزی عنوان کرد: تا دو سال قبل نفت بشکه‌ای 120 دلار به فروش می‌رسید، اما امروز قیمت آن به زیر 50 دلار رسیده است و می‌توان گفت توان مردم و دولت به یک سوم کاهش یافته است و باید خیل عظیم مطالبات پیش‌رو را پاسخ‌ دهیم.

* مشکل استخر شاهین شهر اعتباری نیست

وی با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند با انتقاد از دولت بزرگ می‌شوند، تأکید کرد: همه ما تحت لوای یک نظام هستیم و باید بدانیم با دعواهای حزبی و گروهی مشکلی از مملکت حل نمی‌شود و باید در سایه وحدت به سمت توسعه حرکت کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، متذکر شد: 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یادآور مبارزات مردم ایران در جهت دستیابی به استقلال است و هنوز پس از گذشت نزدیک به چهار دهه ملت ایران تاوان استقلال‌طلبی خود را می‌دهند.

این مسئول با اشاره به سفرش به شهرستان شاهین‌شهر و شنیدن خواسته‌ها و مطالبات مردم از نزدیک، توضیح داد: مشکلات و مباحثی که از حوزه اختیاری من خارج باشد را به هیئت دولت انتقال می‌دهم، از جمله مشکلات مربوط به کم‌آبی را به وزیر نیرو به طور مستقیم انتقال خواهم داد.

گودرزی در پایان درباره وضعیت مجموعه ورزشی و استخر ملت شاهین‌شهر نیز که ساعتی قبل از آن بازدید داشت، تشریح کرد: مشکل استخر شاهین‌شهر اعتباری نیست و امیدواریم طی دو ماه آینده آماده بهره‌برداری شود، دو زمین چمن ورزشگاه ملت را نیز از نزدیک دیدم و درخواست برآورد بودجه لازم برای ترمیم‌ آن مطرح کردم.


نظر شما