شناسهٔ خبر: 34515117 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

وحدت ملی متضمن پیشرفت و پایداری ایران اسلامی است

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه و به مناسبت 12 مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  در جمع مسوولان و دست اندرکاران برگزاری

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه و به مناسبت 12 مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  در جمع مسوولان و دست اندرکاران برگزاری مراسم بزرگداشت وقایع انقلاب اسلامی افزود: اگر رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی بازگو نشوند به مرور زمان کم رنگ خواهند شد.

وی ادامه داد: همواره باید اهمیت وقایع و رویدادهای نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی از ابتدای دهه 40 تا کنون تبیین و تشریح شده تا نسل جوان جامعه با این رخدادها آشنایی داشته باشد.

وی با اشاره به علاقمندی مردم به نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: مشارکت اقشار مختلف مردم در صحنه های مختلف دفاع از حقانیت و آرمانهای انقلاب اسلامی موجب بیمه شدن نظام شده است.

سلیمانی دشتکی ولایت فقیه را فصل الخطاب در همه امور دانست و افزود: همگان اصل ولایت فقیه را پذیرفته اند و باید با اقتدا به رهبر معظم انقلاب در همه عرصه های فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و ... تلاش کنیم.

وی با اشاره به 12 مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت :  این نهاد در راستای معرفی وقایع و رویدادهای انقلاب اسلامی کار عظیمی داشته و در این راه همواره موفق عمل کرده است.

استاندار ایلام دعوت از مردم و انسجام بخشی به مراسم و مناسبت ها را از مهمترین رسالت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد .

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این دیدار گفت: این نهاد با رویکردی انقلابی و استکبارستیزی بعد از انقلاب اسلامی نقش مؤثری در برگزاری منسجم، هماهنگ و فراگیر آیین‌های تاریخی انقلاب اسلامی و ایجاد بستر مناسب برای انجام شعایر انقلابی همانند راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس و سایر ایام‌الله داشته است.

حجت الاسلام علی چراغی پور افزود:  نقش بی‌بدیل و تاریخی و اثرگذار این شورا که منجر به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی شده است، بر کسی پوشیده نیست.

وی اظهار داشت: حضور میلیونی مردم در یوم‌الله‌های مختلفی که نماد ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است، نشان می‌دهد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بسیج عمومی مردم نقش قابل قبولی ایفا کرده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بنا به فرمان حضرت امام (ره) در 12 مردادماه سال 1359 تشکیل شد . 

7171/6034

انتهای پیام

نظر شما