شناسهٔ خبر: 34434017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره برداری از سینما مردم در آمل

سینما مردم آمل با اکران انیمیشن منتخب جشنواره مردمی فیلم عمار آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

 سینما مردم شهرستان آمل با اکران انیمیشن " نبرد خیلج فارس2"  درمرکز فرهنگی قرآنی بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان به بهره برداری رسید.
مسئول اجرایی سینما مردم آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران گفت: این سینما به عنوان نخستین سینمای مردمی در مازندران با نمایش آثار فرهنگی ، هنری و انقلابی و با رویکردی مردمی فعالیت می کند.
علی نیکزاد افزود: با هماهنگی های انجام شده با دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، همه فیلم های منتخب این جشنواره در قالب فیلم های سینمایی و انیمشن با ساختار انقلابی و ارزشی و متناسب با همه رده های سنی ، به صورت منظم وهفتگی تا پایان سال اکران خواهد شد.
وی هدف از اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار در سینما مردم شهرستان آمل را فرهنگ سازی و حمایت از تولید آثار فاخر فرهنگی ، هنری و انقلابی اعلام کرد و اکران این گونه آثار را در سینما مردم یک رویکرد جدید در حوزه فرهنگی کشور دانست.
جشنواره مردمی فیلم عمار تاکنون در 9 دوره در بخش های مختلف مستند و داستانی ، انیمیشن ، فیلم کوتاه و سینمایی با موضوع مقابله با جنگ نرم و جبهه فرهنگی ، بیداری اسلامی، اربعین، ملت قهرمان، جنگ اقتصادی، مدافعان حرم و تاریخ سیاسی در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

نظر شما