شناسهٔ خبر: 34334570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسئولان باید با فساد مبارزه و از فعالان این حوزه حمایت کنند

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه همه مسئولان و دستگاه‌ها باید با فساد مبارزه و از مبارزه کنندگان با فساد حمایت کنند، گفت: در مبارزه با فساد نباید هیچ خط قرمزی وجود داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه، با توصیه به تقوای الهی و اهتمام به انجام واجبات و ترک محرمات اظهار کرد: ایمان به خدا، عمل صالح و ترک گناه، سه عمل محبوب نزد خداست.

 امام جمعه سلطانیه با اشاره به خباثت و دزدی نفت ایران توسط انگلیس و با بیان اینکه دشمنان از یک طرف نفت ایران را تحریم و از طرف دیگر نفت ایران را قاچاق می‌کنند و این یعنی به نفت ایران نیاز دارند، به توقیف نفتکش انگلیسی که نفت ایران را قاچاق می‌کرده توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ادعای دروغین ترامپ در ساقط کردن پهپاد ایرانی برای تحت‌الشعاع قرار دادن دزدی انگلیس بود.

وی با بیان اینکه آمریکا از انگلیس ظالم‌تر و انگلیس از آمریکا خبیث‌تر است و باید دست و بازوی سپاه را بوسید اما نمی‌دانم چرا عده‌ای در کشور وقتی به آمریکا ضربه‌ای زده می‌شود اینها درد می‌گیرند و یا سپاه را تضعیف می‌کنند، افزود: هدف انگلیس ناامن کردن خلیج فارس است.

 امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه دشمنان در منطقه و جهان روز به روز افول کرده و جامعه صهیونیستی از آینده ناامیدند و اینکه این رژیم ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و به زودی در قدس نماز می‌خوانیم  رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته و از طرفی عربستان در باتلاق یمن گرفتار شده است، تصریح کرد: نتیجه مقاومت‌ها و ایستادگی‌ها، پیروزی است.

حسینی‌نسب با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی به دستاوردهای چهل ساله نماز جمعه اشاره کرد و گفت: تقویت روحیه انقلابی از مهم‌ترین دستاورد نماز جمعه است.

وی به الزامات حفظ و تداوم انقلابی‌گری اشاره کرد و با بیان اینکه ما هر جا به روحیه انقلابی‌گری تکیه کردیم پیش رفتیم و هر جا به دشمن اعتماد کردیم ضرر کردیم، تصریح کرد: بیان صریح مواضع انقلابی، ایجاد امید واقعی و نه کاذب و مبارزه با فساد از الزامات حفظ و تداوم انقلابی‌گری است.

 امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه همه مسؤولان و دستگاه‌ها باید با فساد مبارزه و از مبارزه کنندگان با فساد حمایت کنند، افزود: در مبارزه با فساد هیچ کس نباید خط قرمز داشته باشد.

حسینی‌نسب به اهداف تاسیس آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای اشاره کرد و با بیان اینکه حمایت از علم و فناوری و توسعه انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز از وظائف این سازمان بین‌المللی است و اما ابزاری در خدمت قدرت‌های دارنده بمب هسته‌ای از جمله آمریکا با 6 هزار و 450 بمب هسته‌ای، فرانسه با ۳۰۰ سلاح اتمی و انگلیس با ۲۱۵ سلاح اتمی که بزرگترین خطر برای جهان هستند، است، افزود: آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای برخلاف قوانین بین‌المللی در مسیر اقدامات صلح‌آمیز ایران مانع تراشی می‌کند و استقلال خود را از دست داده است.

وی به ۲۵ ذیقعده روز دحوالارض (گسترش یافتن زمین و به وجود آمدن  خشکی در زمین) اشاره کرد و با بیان اینکه این روز روز معرفت و خداشناسی است و نخستین رحمت الهی در این روز به زمین نازل شده، گفت: روزه و عبادت این روز برابر با عبادت 100 ساله است.

حسینی نسب به ۲۳ ذیقعده روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع) اشاره کرد و با بیان اینکه دلیل این نام‌گذاری برای توجه ویژه به امام رئوف و مهربان است، افزود: زیارت حضرت علی بن موسی الرضا در این روز از دور و نزدیک مستحب است.

انتهای پیام73002/ق40

نظر شما