شناسهٔ خبر: 34302777 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

دیدار اعضای کانون بازنشستگان کشوری با مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه

با حضور اعضای شورای کانون بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه نشستی در محل دفتر مدیرکل ورزش و جوانان به منظور انعقاد تفاهم نامه ای در خصوص نهادینه نمودن فرهنگ ورزش در بین بازنشستگان برگزار و بر همکاری و تعامل دوسویه تاکید شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش دفتر کرمانشاه پایگاه خبری وزرات ورزش و جوانان، در این جلسه که امروز دوم مرداد ماه در اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شد، رئیس شورای بازنشستگان کشوری استان ضمن تشکر ویژه از حمایت ها و زحمات مدیرکل ورزش و جوانان در تجهیز و اختصاص امکانات ورزشی به کانون بازنشستگان گفت: ما معتقد به پیشگیری هستیم و بر این اساس ورزش ابزاری برای ایجاد نشاط و پیشگیری از هزینه های درمانی است و به دنبال جذب امکانات برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش بازنشستگان هستیم.
حسینی رئیس شورای بازنشستگان کشوری با اشاره به وضعیت معیشتی تصریح کرد: انتظار داریم دستگاه های اجرایی و ورزش و جوانان تایم های مناسبی را در در اختیار کانون قرار دهند و در صورت امکان به صورت رایگان خدمات ارائه شود.
حسینی با اشاره به این که همه کارکنان روزی بازنشسته خواهند شد افزود: با توجه به اینکه صابر رحیمی به عنوان خادم بازنشستگان لقب گرفته اند، از ایشان درخواست اختصاص مکانی ورزشی مخصوص بازنشستگان را داریم.
بهمن از دیگر از اعضای شورای کانون بازنشستگان، ضمن تشکر از خدمات شایان و ماندگار صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان در سنوات گذشته گفت: مدیرانی موفق خواهند بود که اثر گذار باشند و ما امیدواریم با همدلی سنت حسنه ای شود که بازنشستگان از امکانات عمومی ورزش استفاده کنند.
بهمن به برنامه ریزی ها برای اوقات فراغت جوانان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با تغییر هرم سنی در کشور باید بر روی سالمندان و بازنشستگان برنامه ریزی شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در ادامه نشست از جایگاه ویژه و والای بازنشستگان به عنوان سرمایه های ارزشمند نام برد و تاکید داشت: با اشاره به شعار و رویکرد همدلی و همراهی و موثر بودن این خط مشی در رشد و تعالی ورزش استان گفت: ما آمده ایم که برای مردم کار کنیم و تا امروز هر بحرانی را در استان به فرصت تبدیل کرده ایم.
رحیمی به خدمات ارائه شده به بازنشستگان اشاره کرد و افزود: تمام امکانات ما با برنامه ریزی در اختیار بازنشستگان است.
در این جلسه برگزاری مراسم دورهمی و تکریم بازنشستگان در 5 شهریور همچون سال های گذشته و تور تفریحی مسابقات ویژه بازنشستگان مطرح شد.

نظر شما