شناسهٔ خبر: 34302709 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

پرسپولیس باید فکر اساسی برای خط حمله کند/رفتن بیرانوند خطرناک است

مهدی مرتضویان

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم برای رقابت های فشرده فصل جاری لیگ برتر باید فکری به حال خط حمله‌اش کند.

صاحب‌خبر -

بهنام ابوالقاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بازی های دوستانه پرسپولیس در ادامه تمرینات پیش فصل این تیم گفت: این دیدارها فارغ از هر نتیجه‌ای می تواند تاثیر مثبتی روی آماده سازی تیم داشته باشد. کادرفنی پرسپولیس باید بازیکنان این تیم را مورد ارزیابی قرار دهد. می توانند این کار را با بازی های دوستانه انجام بدهند.

کارشناس فوتبال ایران افزود: لیست بازیکنان پرسپولیس نشان می دهد این تیم نیاز مبرم به مهاجم دارد. اگر پرسپولیس می خواهد نتیجه بگیرد باید خط حمله خود را تقویت کند. پرسپولیس بازی های خیلی سختی در فصل آینده دارد. شاید در لیست این تیم بازیکنان خوبی باشند اما هنوز مهاجم خوب و مکملی در کنار علیپور ندارد. پرسپولیس چندین هافبک دارد که توانایی بازی در پست های مختلف را دارند اما مهاجم شش‌دانگ در این تیم نیست.

وی با تاکید روی اینکه رفتن علیرضا بیرانوند به ضرر پرسپولیس خواهد شد، ظهار داشت: او دروازه بان تیم ملی است و در طول سال هایی که برای پرسپولیس بازی کرده است نقش پررنگی در قهرمانی ها داشته است. اگر قرار بر رفتن بیرانوند باشد باید گزینه خیلی خوبی به جای او بگیرند اما فکر می کنم تمام رقبایش در تیم ملی، صاحب باشگاه هستند و دیگر کار از کار گذشته است. رفتن او برای تیم خطرناک است.

ابوالقاسم پور در پایان با اشاره به تعویق زمان شروع نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: این اتفاق قطعاً به ضرر تیم ها و بازیکنان است و روند تمرینات یک تیم را با مشکل روبرو می کند. بازیکنان در این شرایط در آستانه مصدومیت های متوالی قرار می گیرند و نمی توانند اثرگذاری لازم را داشته باشند.

نظر شما