شناسهٔ خبر: 34302665 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زیرساخت‌های بسیار خوبی در مرز خسروی برای ترد زایران وجود دارد

استاندار کرمانشاه گفت : زیرساخت‌های بسیار خوبی در مرز خسروی برای ترد زایران وجود دارد که به اذعان تمامی مسئولان از وزیر کشور گرفته تا دیگر مسئولان قابل قیاس با هیچ مرز دیگری نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد سامان دهی و مدیریت تردد زایران از مرز خسروی در پایانه بین المللی این مرز رسمی با حضور سرلشگر پاسدار سیدیحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت : استان کرمانشاه از دیرباز مسیر تردد زایران بوده و در بزرگترین رویداد مذهبی نیز ۷۰ درصد زایرانی که از مهران به سمت کربلا در تردد هستند مسیرشان از کرمانشاه است.

وی گفت : زیرساخت‌های بسیاری ایجاد شده و هیچ یک از مرز‌ها زیرساخت‌هایی که در مرز خسروی وجود دارد را ندارند و همه از وزیر کشور تا دیگر مسئولان به این موضوع اذعان کرده اند.

وی گفت: سیستم‌ها و گیت گذرنامه در مرز خسروی مطلوب است و با توجه به لغو روادید در سال جاری بازگشایی مرز خسروی یک ضرورت است و انتظار داریم با حمایت‌های سرلشکر صفوی به عنوان یکی از مطالبه‌های اصلی مردم، مرز خسروی بازگشایی شود.

وی افزود: بعد از شوک‌های زلزله و سیل یکی از کار‌هایی که مردم را شاد می‌کند بازگشایی مرز است و موجب برکت و رونق و تحول اقتصاد استان خواهد شد.

وی عنوان داشت: ۲ سال است منتظر بازگشایی هستیم و امید است امسال شاهد بازگشایی مرز به همت شما به عنوان یکی از بزرگترین هدیه‌هایی که مسئولان نظام می‌توانند به مردم بدهند بازگشایی شود.

وی گفت: انتظار است بازگشایی مرز خسروی به عنوان یکی از مطالبه‌های جدی مردم در دستور کار قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه از سرلشکر صفوی برای حضور در استان و حل پاره‌ای از مشکلات قدردانی کرد و اظهار داشت: مسایلی نیازمند کمک است که حمایت ویژه را می‌طلبد.

بازوند همچنین از نیرو‌های مسلح در رابطه با شوک‌های ۲ سال گذشته به سینه ستبر ایران اسلامی که زحمات بسیاری را در ۲ بحران زلزله و سیل کشیدند، تقدیر کرد.

وی همچنین از پیگیری‌های نماینده شهرستان و تلاش مسئولان برای پیگیری بازگشایی مرز سپاسگزاری کرد.

 

 

انتهای پیام/د

در بزرگترین رویداد مذهبی نیز ۷۰ درصد زایرانی که از مهران به سمت کربلا در تردد هستند

 

برچسب‌ها:

نظر شما