شناسهٔ خبر: 34302654 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روایت بازیگر آذربایجانی که در تصادف مادر و خواهرش را از دست داد

تهران- ایرناپلاس- هنرمندان زیادی در رشته‌های مختلف در سراسر ایران هستند که با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند و نیاز به یاری دارند تا بتوانند مسیر هنری خود را ادامه بدهند.

صاحب‌خبر -

مرضیه رضوان‌فر هنرمند آذربایجانی است که فعالیتش را از دوران دانشجویی آغاز کرده است و از همان سال‌ها پایش به بازیگری در فیلم‌ و سریال‌ها باز شده است.
وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرناپلاس درباره شروع کار هنری‌اش گفت: من در دانشگاه رشته کامپیوتر می‌خواندم و به هنر علاقه داشتم. کار هنری را با دانشجویان و با کمک آقای بابک نهرین شروع کردم و اولین تئاتری که بازی کردم «مار و زنجیر» نام داشت و شکر خدا از آنجا توانستم استعداد خودم را بشناسم و بازیگری را جدی بگیرم.

او درباره موفقیت‌هایش گفت: من در کنار تئاترهای زیادی کار کرده‌ام. در نمایش «به مناسبت ورود اشکان» هم بازی کردم که این تئاتر در کل استان آذربایجان غربی، رتبه اول را به دست آورد. غیر از آن، در سریال‌های دریا، مثل نسیم، کاتی کوتی هم بازی کرده‌ام که برخی از شبکه سراسری و برخی از شبکه استانی پخش شده‌اند.
این بازیگر تئاتر و تلویزیون در پاسخ به این سؤال که آیا غیر از بازیگری، به کارگردانی هم علاقه دارید، گفت: در حال حاضر ترجیح می‌دهم همه تمرکز و انرژی خودم را روی بازیگری بگذارم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم؛ چون هنوز راه درازی در پیش است و همچنان باید تجربه کنم و یاد بگیرم.

مرضیه رضوان‌فر که یک سال قبل در تصادفی شدید مصدوم شد و مادر و خواهرش را نیز از دست داد، با وجود مصدومیت و مشکلاتی که برایش به‌وجود آمده، روحیه خود را از دست نداده و با تلاش فراوان به کارش ادامه داد. او اکنون تحت حمایت صندوق اعتباری هنر است و در پاسخ به پرسشی مبنی بر ارزیابی عملکرد این صندوق گفت: من معتقدم صندوق اعتباری هنر از آن مجموعه‌هایی است که مانند آن در ایران کم وجود دارد.

رضوان‌فر در این‌باره ادامه داد: من سه سال است که عضو صندوق هستم و هر زمانی که برای پیگیری مشکلی با  این صندوق تماس گرفتم، هیچ‌گاه دست رد به سینه من زده نشد و اعضای آن از لحاظ روحی و جسمی کمک‌های زیادی به من کردند و بیشتر از خانواده‌ام هوای من را داشتند.

این بازیگر تئاتر با اشاره به تصادفی که در یک سال اخیر داشته است، اظهار کرد: اوج خدمات و رفتار انسانی اعضای صندوق را در پیگیری روند درمانم دیدم. مدیریت و کارکنان تا حد توان از من حمایت کرده و با حوصله مشکلاتم را حل کردند.

نظر شما