شناسهٔ خبر: 34302621 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

قانونی شدن بیت کوین در هیات دولت بررسی شد/ هوشمند سازی مدارس تا پایان سال

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص امکان قانونی شدن بیت کوین در کشور اظهار کرد: امروز در دولت در این خصوص صحبت کردیم تا تصمیم در این خصوص اتخاذ شود، البته در این جلسه به نتیجه نرسیدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز چهارشنبه در حاشیه هیات وزیران در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص امکان قانونی شدن بیت کوین در کشور اظهار کرد: امروز در دولت در این خصوص صحبت کردیم تا تصمیم در این خصوص اتخاذ شود، البته در این جلسه به نتیجه نرسیدیم.

وزیر ارتباطات امروز به این انتقادات پاسخ داد و اذعان کرد: ما طبق توافق‌نامه‌ای که با وزارت آموزش و پرورش امضا کردیم سه لایه برای هوشمندسازی درنظر گرفتیم که بخشی از آن، موضوع ارتباطات مدارس است، خدمات لازم برای خدمات هوشمندسازی در لایه دوم و لایه سوم تجهیز مدارس است.

آذری جهرمی افزود: مسئولیت‌های همه دستگاه‌ها در این حوزه مشخص شده؛ بخش خصوصی هم در این حوزه همکاری خواهد کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: ارتباط تمامی مدارس ولو همان مدارس کپری را تا پایان سال برقرار می‌کنیم، این مساله می‌تواند برای نظام آموزشی متحول‌کننده باشد، البته بحث تجهیز مدارس هم صحبت درستی است اما نمی‌توانیم در این حوزه تا تجهیز مدارس دست روی دست بگذاریم.

نظر شما