شناسهٔ خبر: 34302587 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استان مرکزی؛

حمایت از تولید و افزایش صادرات با آگاهی بخشی و توانمندسازی صادر کنندگان

با هدف حمایت از تولید و افزایش صادرات با آگاهی بخشی و توانمندسازی صادر کنندگان ، پویش ملی صادرات در استان مرکزی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

پویش ملی صادرات با همت تجارت و اتاق بازرگانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان  مرکزی گفت:  دولت برای حمایت از تجار صنعتگران و صادر کنندگان دو برنامه مهم را در نظر دارد .
توسطی افزود: حمایت از تولید ملی و افزایش تولید و  حمایت از صادر کنندگان و صادرات غیر نفتی از جمله این برنامه هاست و به همین منظور پویش ملی صاردات 16 مرداد در استان مرکزی برگزارمی شود.

او  گفت: یکی از مأموریت‌ها و وظایف اتاق بازرگانی حمایت از تجارو صادرات و حمایت از تولید ملی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان  مرکزی افزود: از آنجایی که صادرات برای همه کشورها حائزاهمیت است باید برای مقابله با تحریم ها صادرات غیرنفتی را افزایش دهیم و برای رسیدن به این مهم لازم است که توجه به دانش و اطلاعات مجهز شوند و ما هم در اتاق بازرگانی آموزش و تربیت تجار را در دستور کار قرار دهیم که این امر باآموزش 300 تا 500 نفر تاجر در حال تحقق است .
توسطی در ادامه گفت: حمایت از تولید ملی و افزایش تولید از یک سو و حمایت از صادرکنندگان، افزایش صادرات غیرنفتی از سوی دیگر گام‌های بلند اتاق بازرگانی است که در این پروژه ملی با برداشت 5 گام موثر محقق خواهد شد.


<div id="video-display-embed-code_3763481"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2483531/3763481?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما